چه کلماتی موردتوچه سرویس جاسوسی اسرائیل درفضای مجازی
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 522
بازدید ماه : 2037
بازدید کل : 186574
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

تظاهرات، قدس، شهید، تحریم و... از جمله کلید واژه‌ هایی هستند که مورد توجه افسران ارتش رژیم صهیونیستی است و این رژیم از شرکت هایی که با آنها همکاری می کنند، همواره می خواهند، نام و هویت کاربرانی که از چنین کلید واژه هایی استفاده می کنند را شناسایی کنند.

سرویس‌های جاسوسی اسرائیل چه کلماتی را در فضای مجازی بیشتر رصد می‌کنند /اماده انتشار جدیدترین گزارش اطلاعاتی و امنیتی منتشر شده در سرزمین های اشغالی به بررسی نحوه عملکرد سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در نظارت و رصد فعالیت فلسطینیان و اسرائیلی ها در پایگاه ها و شبکه های اجتماعی اینترنتی می پردازد.این گزارش تاکید می کند که این سرویس ها و دستگاه ها از بسیاری از شرکت های ارتباطی و تکنولوژیکی اسرائیلی کمک می گیرند.

در این گزارش که یکی از نشریه های امنیتی صهیونیستی چهارشنبه گذشته آن را منتشر کرد، آمده است: داستان از آنجا شروع شد که نیروهای امنیتی وابسته به دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل وارد یکی از شرکت هایی شدند که به بررسی و رصد افکار عمومی در پایگاه ها و شبکه های اجتماعی اینترنتی آن هم برای اهداف تجاری و اقتصادی درباره محصولی خاص می پرداختند و تلاش داشتند، از میزان رضایتمندی مشتریان و دیدگاه های آنها درباره محصول مورد نظر کسب اطلاع کنند.

مسئول این گروه بدون توجه به کار و هدفی که این شرکت دنبال می کرد، از رئیس آن خواست، به بررسی و رصد کلمات مورد توجه و مرتبط با امنیت اسرائیل در پایگاه ها و شبکه های اجتماعی اینترنتی بپردازند.

این موضوع سرآغاز فعالیت این شرکت در حوزه امنیت و اطلاعات و همکاری آن با سرویس های اطلاعاتی اسرائیلی شد و کلماتی مانند قدس و شهید مهمترین واژه های مورد بررسی این شرکت بودند.

این درحالی است که نمایندگان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل از شرکت هایی سخن می گویند که با آنها در زمینه دستیابی به برنامه هایی برای تلفن های همراه و تبلت هستند که برای کسب اطلاعات بتوان به صورت مستقیم وارد آنها شد و به داده های موجود در آنها دسترسی پیدا کرد.



یکی از کارمندان این شرکت می گوید که شرکت های بسیاری در زمینه رصد و کنترل کاربران پایگاه ها و شبکه های اجتماعی اینترنتی در عرصه بین المللی به طور عام و اسرائیل به طور خاص فعالیت می کنند و به عنوان مثال می توان از شرکت «گیت تگسی» اشاره کرد که گفتگوها و اظهار نظرهای صورت گرفته درباره خودروهای کرایه ای و ارتباطات عمومی را رصد می کند.

در این بین کلید واژه هایی مانند تظاهرات، قدس، شهید، تحریم و غیره از جمله کلید واژه‌ هایی هستند که به شدت مورد توجه افسران ارتش رژیم صهیونیستی است و سرویس های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم از شرکت هایی که با آنها همکاری می کنند، همواره می خواهند، نام و هویت کاربرانی که از چنین کلید واژه هایی استفاده می کنند، در هر نقطه و هر مکان شناسایی کنند.


دومین موضوع مورد توجه این سرویس های اطلاعاتی و دستگاه های امنیتی، شناسایی کاربرانی است که در شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند فیس بوک و واتس آپ و هرگونه چت کردن از زبان عبری استفاده می کنند. سومین کلید واژه های مورد  استفاده از کلماتی مانند رژیم صهیونیستی و قدس  به زبان عربی است.

سرویس‌های جاسوسی اسرائیل چه کلماتی را در فضای مجازی بیشتر رصد می‌کنند /اماده انتشار

این شرکت ها بر این اساس موظف هستند، کوچکترین و بی اهمیت ترین داده را نیز ثبت و ضبط کنند و آنها را در پوشه ای خاص جمع آوری کنند. در بعدی گسترده تر این شرکت ها پس از شناسایی افراد، روی فعالیت های آنها تمرکز می کنند و کوچکترین تحرک آنها را زیر نظر می گیرند.

پایگاه هایی موهوم و خیالی
کارمندان یکی از شرکت‌ هایی که با سرویس های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل همکاری دارند، در این خصوص می افزاید: پایگاه ها و صفحات موهوم و غیر واقعی برای کاربران در شبکه اینترنتی ایجاد می شود تا کاربران را جذب خود کنند و با جذب آنها وارد دنیای خصوصی آنها شوند.

شرکت سیستم اطلاعات الکترونیک «بازیلا» از جمله این شرکت هاست که معاون مدیرکل آن و یکی از بنیانگذاران شرکت «گای مور» دستور همکاری با ارتش اسرائیل را داد و متخصص در تحلیل و بررسی گفتگوهای صورت گرفته به زبان عبری در پایگاه های اینترنتی و در زمینه تحریم اسرائیل است.


همچنین می توان از شرکت «IntuView » نام برد که متخصص در زمینه تحلیل و بررسی موضوعات احساسی است و با سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همکاری دارد.

«شلومو آمپر»، مسئول دایره توسعه تکنولوژی و مدرنیزه کردن برنامه های این شرکت صراحتا به همکاری شرکت متبوعش با سرویس ها و دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اذعان می کند. شرکت «تلدور»، متخصص در برنامه ریزی کامپیوتری اقدام به تحلیل داده های مرتبط با اسرائیل در توئیتر و فیس بوک می کند.

سرویس‌های جاسوسی اسرائیل چه کلماتی را در فضای مجازی بیشتر رصد می‌کنند /اماده انتشار

یگان اطلاعات و جاسوسی ارتش اسرائیل در فضای مجازی که در واقع یگان سایبری ارتش این رژیم به شمار می‌ آید، به یگان 8200 معروف است و سال هاست، فعالیت های کاربران فلسطینی در شبکه های اینترنتی را رصد می کند تا با افکار و باورها و اندیشه های آنها و همچنین نقاط ضعف آنها آشنا شود و از آن طریق به درون آنها نفوذ کند.

افزون بر آن یگان دیگری در سال 2011 تاسیس شد، در دایره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل تاسیس شد که هدف آن جمع آوری اطلاعات در خصوص سازمان های خارجی است که علیه رژیم صهیونیستی به ویژه در زمینه تحریم این رژیم فعالیت می کنند و یا تلاش دارند، با تدارک سفرهای دریایی محاصره نوار غزه را در هم بشکنند.

این یگان همچنین وظیفه جمع آوری اطلاعات درباره شکایات تقدیم شده به دادگاه جنایی بین المللی علیه رژیم صهیونیستی را برعهده دارد.




:: موضوعات مرتبط: اخبارتحلیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : چهار شنبه 14 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');