جنگ آرماگدون وجنگ های آخرالزمان
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 613
بازدید ماه : 2128
بازدید کل : 186665
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

آیا ادعای غرب درموردجنگ آرماگدون، به وقوع خواهد پیوست؟ / بررسی تطبیقی جنگ‌های آخرالزمان در اسلام، مسیحیت و یهود

آیا ادعای غرب درموردجنگ آرماگدون، به وقوع خواهد پیوست؟ / بررسی تطبیقی جنگ‌های آخرالزمان در اسلام، مسیحیت و یهود

در جنگ آرماگدون، یک تحریف جدی را شاهد هستیم. تحریف در نام و مشخصات سپاه خیر و شر. در واقع سپاه خیر، سپاه امام مهدی علیه السلام است و سپاه شر، سپاه یهودیان و صهیونیسم مسیحی. اما صهیونیسم مسیحی، معتقدند که سپاه شر، مسلمانان و منجی اسلام (ضد مسیح و آنتی کراست) می باشد. در حالیکه، حضرت مهدی‌ و مسیح‌ علیهما السلام، به‌ همه‌ مومنان و موحدان به ادیان الهی،‌ تعلق‌ دارند و ایجاد هرگونه‌ تقابل‌ صوری‌ در پیروان‌ اسلام و مسیحیت، همان‌ خواسته‌ای‌ است‌ كه‌ طراحان‌ تز حكومت‌ جهانی‌ یهود صهیونیسم،‌ دنبال‌ می‌كنند.
 
بررسی تطبیقی جنگ های آخرالزمان در اسلام، مسیحیت و یهود
 
طی سال‌های اخیر، انتشار برخی مقالات و اخبار پیرامون واقعه «آرماگدون» ذهن بسیاری از علاقمندان به پیشگویی‌های مربوط به آخرالزمان و مهدویت را متوجه این واقعه كرده است و  برخی را واداشته كه به دنبال كشف ردپای این پیشگویی مورد ادعای مسیحیان صهیونیست در میان اخبار، متون و روایات اسلامی‌ باشند وحتی برخی از محققین، تلاش كنند كه به نحوی این واقعه را با واقعه «جنگ قرقیسیا» كه در متون اسلامی و روایات منقول از سوی حضرات معصومین، بدان اشاره شده است، تطبیق کنند.
 
در جنگ آرماگدون، یک تحریف جدی را شاهد هستیم. تحریف در نام و مشخصات سپاه خیر و شر. در واقع سپاه خیر، سپاه امام مهدی علیه السلام است و سپاه شر، سپاه یهودیان و صهیونیسم مسیحی. اما صهیونیسم مسیحی، معتقدند که سپاه شر، مسلمانان و منجی آنها (ضد مسیح و آنتی کراست) می باشد. در حالی که حضرت مهدی‌ و مسیح‌ علیهما السلام، به‌ همه‌ مومنان و موحدان به ادیان الهی،‌ تعلق‌ دارند و ایجاد هرگونه‌ تقابل‌ صوری‌ در پیروان‌ اسلام و مسیحیت، همان‌ خواسته‌ای‌ است‌ كه‌ طراحان‌ تز حكومت‌ جهانی‌ یهود صهیونیسم،‌ دنبال‌ می‌كنند.
 
البته ایران اسلامی، نیز برای معرفی اندیشه های تفکر شیطانی حاکم بر جهان که - در رژیم اسرائیل و دولت آمریکا، تبلور یافته است- مستند های گوناگونی از جمله، "مستند راز آرماگدون 1-4" و "مستند و اینک آخرالزمان" به کارگردانی سعید مستغاثی و ... ، تولید و برای اطلاع رسانی در اختیار، همگان، قرار داده است.
با مطالعه مطالب ذکر شده، پی خواهید برد که جنگ های آخر الزمان اسلامی (جنگ قرقیسیا، جنگ طبریه و جنگ با شیطان)، ارتباطی با جنگ آرماگدون، ندارند. ایجاد هرگونه‌ تقابل‌ صوری‌ در پیروان‌ اسلام و مسیحیت، همان‌ خواسته‌ای‌ است‌ كه‌ طراحان‌ تز حكومت‌ جهانی‌ یهود صهیونیسم،‌ دنبال‌ می‌كنند.
 
جنگ های آخرالزمان در اسلام، جنگ قرقیسیا
 
جنگ قرقیسیا
 
این جنگ، قبل از ظهور امام مهدی است. سفیانی پس از سلطه بر منطقه شام، هدفی جز حمله به عراق ندارد. اما در میانه راه، جنگ عظیمی میان سفیانی و دیگر ثروت طلبان دنیا، اعم از ترک ها، رومیان و ... رخ  میدهد. که پیروز این جنگ، سفیانی است اما در این جنگ به لطف الهی، لشکر ستمگران و ظالمان، به علت درگیری با هم در منطقه قرقیسیا، ضعیف و نابود میشوند. در این جنگ، یک فضای رقابتی میان گروه های مختلف از ترک ها، رومیان، سفیانی و برخی از اعراب برای تصاحب ثروت این منطقه رخ میدهد. از این رو، پیشوایان شیعه، دستور دوری از این منطقه را به شیعیان صادر کردند و از حضور در صحنه جنگ، نهی فرمودند. که لحن روایت، هم می تواند پیشگویی باشد و هم دستور.
 
جنگ امام مهدی با سفیانی، جنگ طبریه
 
این جنگ بعد از ظهور امام مهدی است. جنگ طبریه در فلسطین، جنگ امام مهدی با سفیانی می باشد. سفیانی بعد از شکست لشکرش در کشور عراق از سپاه خراسانی، و نیز فرورفتن (خسف) بخش دیگری از لشکرش در منطقه بیداء، بین مکه و مدینه در کشور عربستان، به ناچار به سمت منطقه شام و کشور فلسطین، عقب نشینی می کند. بین سپاه امام با لشکر سفیانی، در منطقه فلسطین و در کنار دریاچه طبریه، جنگ عظیمی رخ میدهد که پیروز این جنگ، سپاه امام مهدی علیه السلام خواهد بود. البته در این جنگ، سفیانی، از پشتیبانی همپیمانان غربی و رومی خویش، بهره می برد.
 
جنگ امام مهدی با شیطان
 
این جنگ بعد از ظهور امام مهدی است. این جنگ بین سپاه امام مهدی علیه السلام که شامل انس، ملائکه و جن می باشد با لشکر شیطان، می باشد. طبیعتا عرصه نبرد، به علت حضور فرشتگان و جن، آسمان ها و زمین است. در پایان این جنگ، شیطان گردن زده میشود. نبرد امام زمان با شیطان مستند به آیه قرآن (الی یوم الوقت المعلوم) است که طبق روایات، تا وقت معلوم یعنی ظهور امام زمان، خدواند به شیطان مهلت داده است. و بعد از آن به حیات دنیوی شیطان، پایان داده میشود.
 
جنگ آخرالزمان در مسیحیت صهیونیسم، جنگ آرماگدون
 
هر چند از لحاظ جغرافیایی، جنگ دوم اسلامی (جنگ امام مهدی با سفیانی، جنگ طبریه در فلسطین) با جنگ آرماگدون، در یک منطقه یعنی فلسطین، شباهت دارد، اما در واقع آرماگدون، پشتوانه صحیح دینی ندارد و خواب پریشان صهیونیسم مسیحیت برای حکومت بر جهان می باشد. البته شایسته است، مسلمانان با مبانی نظری یهود و صهیونیسم آشنا شوند تا با جنگ آرماگدون، با استناد به یک خط از کتاب انجیل، دستاویز  شروع جنگ هسته ایی از طرف صهیونیسم مسیحی، قرار گرفته است. اونجلیست‌ها (مسیحیان صهیونیست ) براین باورند که مسیح  مورد نظرشان، دوباره ظهور می‌کند و البته قبل از رجعت مجدد مسیح، باید در آخرالزمان جنگ و ویرانی بزرگی با نام آرماگدون، رخ دهد و بعد از این ویرانی، هزاره خوشبختی برای آنها آغاز خواهد شد. 
 
مسیحیت یهودی، معتقدند، باید میلیاردها نفر در این جنگ، کشته شوند. حتی به هم کیشان خویش، یعنی مسیحیت کاتولیک نیز رحم نمی کنند. در جنگ آخرالزمان همه کشته خواهند شد. و تنها مسیحیت راست گرای انجیلی (صهیونیسم مسیحی) نجات پیدا می کنند. حتی اینان معتقدند، اکثر یهودی های ساکن فلسطین هم، در این جنگ کشته خواهند شد و تنها یهودیان ایمان آورنده به مسیح، نجات پیدا خواهند کرد.
 
تبلیغ الهیات آرماگدون در هالیوود
 
در فیلم هالیوودی "امگا کد 2" جنگ آرماگدون به وضوح به تصویر کشیده شده است. در این فیلم، قبل از آغاز و شروع جنگ، ابتدا برگزیدگان عالم، به آسمان عروج می کنند تا حاکمیت و سختی های دوران حکومت هفت ساله دجال و آنتی کراست (ضدمسیح) را نبینند و تجربه نکنند. که تفصیل این عروج و مسافرت به آسمان، در فیلم هالیوودی "نوئینگ" نیز به تصویر کشیده شده است. در این فیلم، قوم برگزیده ایی که به آسمان رفتند، وقتی عدالت در جهان مستقر شد و بهشت زمینی برپا گردید، باز خواهند گشت. مشابه این صحنه، در فیلم هالیوودی 2012 نیز تکرار میشود. افراد برگزیده، در سه کشتی قرار می گیرند، و از کل عالم جدا میشوند و در نهایت به زمین بر می گردند. 
 
البته ایران اسلامی، نیز برای معرفی اندیشه های تفکر شیطانی حاکم بر جهان که در رژیم اسرائیل و دولت آمریکا، تبلور یافته است، مستند های گوناگونی از جمله، "مستند راز آرماگدون 1-4" و "مستند و اینک آخرالزمان"  به کارگردانی سعید مستغاثی و ... ، تولید و برای اطلاع رسانی در اختیار، همگان، قرار داده است.
 
جمع بندی
 
واقعه خیالی جنگ آرماگدون یهود و صهیونسم مسیحی، ربطی به جنگ قرقیسیا که در زمره جنگ های سفیانی است و در منابع اسلامی، ذکر شده است، ندارد و خواب آشفته صهیونیسم، با هوشیاری جهان اسلام، به واقعیت نخواهد پیوست. اما تمام پیشگویی های سه جنگ اسلامی در آخرالزمان، مبنای حدیثی و قرآنی، دارد.مصطفی امیری
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
پی نوشت:
1) موافقین تطبیق جنگ قرقیسیا با آرماگدون، مراجعه کنید به مقاله: واقعه آرامگدون غرب و آمادگی های پیش از ظهور.
2) برای اطلاع بیشتر، مراجعه کنید به: کتاب مسیح یهودی و فرجام جهان، رضا هلال. انتشارات موعود.
3)برای اطلاع بیشتر مراجعه کنید به: کتاب بازنمایی ایران و اسلام در هالیوود، عبدالله بیچرانلو، انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، تهران. مقاله: غرب، سینما و آخرالزمان. و مقاله: آرایش آخرالزمانی هالیوود.
4) هر دو مستند از شبکه خبر صدا و سیمای ایران، نمایش داده شده است.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : سه شنبه 12 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');