بسته خبری ویژه شماره( 10)
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 584
بازدید ماه : 2099
بازدید کل : 186636
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد

دردسرهای کشاورزان با سقوط قیمت سیب‌زمینی

یکی از کشاورزان جنوب استان کرمان با توجه به وضعیت بازار سیب‌زمینی نوشته: کشاورزم، سیب زمینی کاشتم در جیرفت و منوجان، هر هکتار نزدیک سی میلیون خرج کردیم، و الان هر کیلو سیب در میدان تره بار جیرفت ۲۰۰ تومان است، ما از هر هکتار ۳۰ تن سیب به دست می‌اوریم، یعنی هکتاری ۶ میلیون به دست می‌اوریم یعنی یک پنجم خرجی کردیم دستمان را می‌گیرد. قیمت سیب زمینی در میدان تره‌بار تهران هم کیلویی ۵۰۰ تومان است که با توجه به کرایه حمل بار و پولی که به می‌دان‌دار می‌دهیم،‌‌ همان کیلویی ۲۰۰ دستمان را می‌گیرد. به استانداری کرمان چندین نامه نوشتیم و حتی طوماری نوشتیم که ۶۰۰ نفر از کشاورزان امضا کردند، اما اثری نداشت.

پولادی هنوز فرصت بازگشت دارد!

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفته، مهرداد پولادی هنوز فرصت دارد به ایران بازگردد و وضعیت خدمتی‌اش را مشخص کند. مهرعلی باران‌چشمه در خصوص فوتبالیست‌هایی که سال گذشته کارت پایان خدمتشان باطل شد، اظهار داشته: اکثر آنهایی که کارت معافیت یا پایان خدمتشان ابطال شده بود از ۹۳/۸/۱ در پادگان‌های نظامی دوره آموزشی خود را آغاز کردند که بنده به شخصه در مراکز آموزشی کرمان، انزلی و رشت از آموزش آن‌ها بازدید داشتم.

هشدار خاص جنتی در سیستان و بلوچستان

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری اینکه داعش از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ خود و جذب نیرو استفاده می‌کند، در جمع خبرنگاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفته: مردم مراقب باشند که فریب تبلیغات و نیرنگ‌های صورت گرفته برای جلب افکار عمومی و تحقق مقاصد پلید و شوم در شبکه‌های اجتماعی را نخورند.

تردید در رابطه ورزش و چاقی

ورزش نقش اندکی در درمان چاقی یا کاهش وزن دارد و این «باور نادرست»، محصول «ماشین تبلیغاتی صنایع غذایی» است. در سرمقاله‌ای که سه کار‌شناس برجسته در نشریه طب ورزش بریتانیا منتشر کرده‌اند، تبلیغ نقش ورزش در پیشگیری یا درمان چاقی، به اقدامات شرکت‌های سیگار تشبیه شده که در پنجاه سال با «انکار، تشکیک، گیج‌کردن مردم و حتی خریدن دانشمندان فاسد» مانع از آن شدند که دولت‌ها پس از شناسایی شواهد علمی در باره ارتباط سیگار با سرطان ریه، اقدامی انجام دهند. به نوشته بی‌بی‌سی، این سه کار‌شناس نوشته‌اند: «ورزش مرتب خطر بیماری‌های قلبی، دیابت نوع دو، دمانس و بعضی از سرطان‌ها را حداقل ۳۰ درصد کاهش می‌دهد اما باعث کاهش وزن نمی‌شود».

سکاندار دور زدن تحریم‌ها از بازداشت به دفترش برگشت

مدیر نفتی بازداشت‌شده در پرونده بابک زنجانی که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا از وی به عنوان سکاندار اصلی دور زدن تحریم‌ها در حوزه فروش نفت نام برده است، به قید وثیقه از بازداشت آزاد شده و به محل کار قبلی خود در یکی از ساختمان‌های مرکزی وزارت نفت بازگشته و به امضای نامه‌ها و انتصاب افراد با‌‌ همان سمت قبلی مشغول است.

خبرگزاری فارس درباره آزادی وی نوشته: یکی از پرونده‌های مهم جنجالی و مشهور مروبط به تحریم‌ها در سال‌های اخیر پرونده فروش نفت و میعانات گازی به بابک زنجانی بوده است. تلاش‌ها برای آزادی این مدیر نفتی بالاخره به نتیجه رسید و وی در روزهای پایانی سال ۹۳ با قید وثیقه از بازداشت شش ماهه آزاد شد. مقامات و نهادهای مسئول در وزارت نفت می‌گویند به دلیل اینکه اتهام وی در این پرونده هنوز اثبات نشده است، بازگشت وی به سمت قبلی ایرادی ندارد.

ادعای برج‌سازی عظیم آقای استاندار

یک سایت محلی، اسنادی از برجسازی عظیم یک استاندار منتشر کرده که ارزش آن ده‌ها میلیارد تومان برآورد می‌شود. به نوشته رسانه‌ها، در این پروژه که سقف مجاز ۱۳۱۷۸ متر مربع است، ۱۴۴۶۷.۵ متر مربع ساخته شده است که خبر‌ها از تخلف اضافه بنا و تشکیل کمیسیون ماده صد حکایت می‌کند.

تفاوت امروز با اول انقلاب از نظر احمدی‌نژاد!

احمدی‌نژاد در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی گفته: اوایل انقلاب از افراد خواهش می‌کردند تا پستی را بپذیرند اما الان نه تنها افراد به دنبال پست‌ها می‌دوند بلکه میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنند تا به منصبی برسند. این یعنی جدا شدن از راه انقلاب.

جانشین ادعایی خلیفه داعش کیست؟

نشریه «نیوزویک» در گزارشی اعلام کرد که پس از آسیب دیدگی شدید ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش، در عملیات گسترده ارتش عراق، هم اکنون «ابو علا العفری» جانشین وی شده است. العفری در سال ۱۹۹۸ و پیش از آنکه به یکی از اعضای ارشد القاعده تبدیل شود، به افغانستان سفر و در سال ۲۰۰۴ با القاعده بیعت کرد.

در همین ارتباط، دکتر «هشام الهاشمی» از مشاوران دولت عراق ضمن تأیید این خبر گفت: بر اساس گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است، العفری موقت به عنوان سرکرده ارشد داعش منصوب شده است. وی افزود: انتصاب العفری به عنوان سرکرده ارشد داعش پس از آسیب‌دیدگی شدید البغدادی صورت گرفت. به گفته الهاشمی، العفری متولد منطقه «الحضر» موصل در استان نینواست و می‌توان گفت که نقش وی در گروه‌های تروریستی بسیار برجسته‌تر از ابوبکر البغدادی است.
 

سکاندار دور زدن تحریم‌ها از بازداشت به دفترش برگشت/ توجیه «گشت ارشاد» از نگاه رحیم پورازغدى/ ادعای برج‌سازی عظیم آقای استاندار/ روایت علم‌الهدی از آرزوی جان کری/ اعلام جمعیت کارتن‌خواب‌های تهران/ پیام شعر ظریف در فیسبوک

 

 

اعلام جمعیت کارتن‌خواب‌های تهران

حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفته: یک‌ درصد کارتن‌ خواب ‌های تهران، یعنی یک‌ درصد از ۵٠‌ هزار نفر کودک هستند که می‌شود ۵٠٠ نفر. وی ادامه دادبر پایه برآورد ما حدود ١۵‌ هزار کودک کار و خیابان داریم و آمار میلیونی که در این مورد داده می‌شود کاملا تکذیب می‌شود.

گروگان ۵۰ میلیاردی آزاد‌ می‌شود

با ورود وزارت ورزش و جوانان به پرونده مالیاتی کی‌روش، این مشکل سریع‌تر از آن چیزی که علی کفاشیان تصور آن را می‌کرد حل شد. با توجه به توافق وزارت ورزش و جوانان با سازمان امور مالیاتی مقررشد تا بدهی مالیاتی کارلوس‌کی‌روش حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت شود. با توجه به این توافق سازمان بدهی مالیاتی هم قرار شد ممنوعیت خروج سرمربی تیم ملی را لغو کند.

حسنی‌خو، مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، در این باره اعلام کرد، هفته جاری مشکل کی روش برطرف خواهد شد. با توجه به حل مشکل‌ کی‌روش که منتقدانش‌ به او لقب گروگان ۵۰ میلیارد تومانی را داده‌اند، سرمربی تیم ملی می‌تواند برای هماهنگ کردن برنامه‌های تیم ملی تهران ایران را ترک کند.

جامعتین، جامعتین است و ضلع سوم ندارد

حجت‌الاسلام سید محمد غروی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره جلسات مشترک دبیران کل جامعتین با‌ آیت‌الله مصباح یزدی و تشکیل سه ضلعی وحدت در میان اصولگرایان به آنا گفته: جامعتین، جامعتین است و ضلع سوم ندارد. آیت‌الله مصباح جنبه شخصیتی خودشان را دارند و از لحاظ جنبه اجتماعی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است. برخی از جلسات آیات یزدی و موحدی و مصباح یزدی این تلقی را داشته‌اند که ضلع سومی به جامعتین اضافه شده، درصورتی که این‌گونه نبوده است.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین قم با بیان اینکه آیت‌الله محمد یزدی به عنوان رئیس جامعه مدرسین قم و از طرف اعضای جامعه در این جلسه حضور نداشته، بلکه از سوی خود ایشان در این جلسه شرکت کرده است، ادامه داد: آیت‌الله یزدی پیش از این اجمالا با اعضا، موضوع دیدار را در میان گذاشته بودند، اعضا هم معتقد بودند که این دیدار به عنوان جامعه نباشد.

وی درباره اظهارنظرهای اعضای جبهه پایداری مانند سایر اصولگریان مبنی بر اینکه نظر جامعتین را در زمان انتخابات تمکین خواهند کرد، گفت: این موضوع بسیار خوب است و مشکلی نیست، پایداری‌ها اگر زیر چتر جامعتین آمدند که مطلوب است ولی اگر مانند دفعات گذشته یک قدم به پس و دو قدم به پیش باشند، وضع تغییر می‌کند.

جوکی که در رسانه‌های ایران به عنوان خبر منتشر شد

برخی رسانه‌های ایران این متن جوک که در واکنش به ساخت فیلم سینمایی توسط داعش منتشر شده بود را در قالب خبر جدی منتشر کردند!

 

سکاندار دور زدن تحریم‌ها از بازداشت به دفترش برگشت/ توجیه «گشت ارشاد» از نگاه رحیم پورازغدى/ ادعای برج‌سازی عظیم آقای استاندار/ روایت علم‌الهدی از آرزوی جان کری/ اعلام جمعیت کارتن‌خواب‌های تهران/ پیام شعر ظریف در فیسبوک

 

 

 

بازار یک کالای اساسی در دست شرکت عربستانی

وال استریت ژورنال طی گزارشی نوشت: گروه صافولا، یک شرکت تولید کننده مواد غذایی عربستانی است که در دوره تحریم‌های ایران عملکرد خوبی داشته، شاهد کاهش سرمایه گذاری در ایران بوده و نرخ تورم دو رقمی در این کشور میزان درآمدهای آن را به شدت کاهش داده است.

صافولا تولید کننده روغن‌های خوراکی و دیگر مواد غذایی در بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرده که در سه ماهه منتهی به پایان ماه دسامبر ۲۰۱۴، ۱۵۰ میلیون دلار سود خالص داشته، در حالی که اکثر تحلیلگران سودی حدودا ۱۷۰ میلیون دلاری را برای این شرکت تخمین می‌زدند. فاروق میاه، از مؤسسه ان سی بی‌کپیتال گفت، شرکت صافولا حدود ۱۵ درصد کل درآمد خود را از فعالیت در ایران به دست می‌آورد. صافولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده مواد غذایی در خاورمیانه است که به رغم تنش‌ها، بدون سر و صدا در ایران سود خوبی به جیب زده است. اقتصاد دانان منطقه‌ای به تاریخ طولانی روابط تجاری بین خانواده‌های مهم تجار ایرانی و سعودی اشاره می‌کنند. به گفته تحلیلگران، مدیران شرکت صافولا عمدتا خود را کنار می‌شکند و به مدیران داخلی در ایران اجازه می‌دهند تا کار‌ها را خود پیش ببرند. دولت ایران از طریق پرداخت یارانه به شرکت صافولا بهشهر و دیگر تولید کنندگان مواد غذایی مهم کمک می‌کند تا جلوی افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد استفاده خانواده‌های ایرانی را بگیرند.

«گشت ارشاد» از نگاه رحیم پورازغدى

صفحه اینستاگرامی «شاگردان استادحسن رحیم پورازغدى» عکس مشهوری از برخورد پلیسی گشت ارشاد با یک خانم را منتشر کرده و بخشی از سخنرانی رحیم پورازغدى در بیان لزوم محدویت آزادی در موضوعات اخلاقی و دینی را ذیل آن آورده‌اند. متن متشره در این صفحه به شرح زیر است؛

شهید مطهرى یک تعبیرى دارد در کتاب‌هایش که من دیدم آقاى مصباح در بحث هاى راجع به فلسفه حق و اخلاق، آن را به زیبایى پرورانده و منطقى آن را پیش برده‌اند و آن یک نوع مچگیرى تئوریک است.

حرف ایشان این است که چرا غرب، در حوزه منافع مادى، الزام را جائز می‌داند؟ مثلا می‌گویند بهداشت اجبارى، ویروس سارس یا ایدز می‌آید، آزادى و اختیار فردى و حقوق بشر و.. دلم می‌خواهد و دلم نمی‌خواهد و از این حرف‌ها نداریم، باید واکسینه بشوى، باید قرنطینه بشوى، به فلان کشور حق سفر ندارى و... سربازى را اجبارى می‌کنند، براى اینکه امنیت مادى برایشان محترم است، آزادى افراد را سلب می‌کنند و به او می‌گویند بخواهى یا نخواهى، باید چندسال اجبارى بروى، هرچقدر هم بگویى که من آمادگى ندارم و کف پایم صاف است، فایده ندارد، بحث امنیت اجتماعى و سود محسوس مادى است براى همین آزادى و اندیویجوالیسم و مدارا و تسامح و تساهل نداریم. اموزش اجبارى! باید بچه‌هایتان بگذارید درس بخوانند... تا اینجایش را همه می‌فه‌مند که یک ارزشهایى وجود داردکه بالا‌تر از آزادى است و همه دنیا این را قبول دارند. براى همین است که می‌گویند ارزش امنیت از آزادى بالا‌تر است، براى همین باید بروى سربازى، ارزش سلامتى از آزادى بیشتر است، براى همین باید این واکسن را بزنى.

مگر این الزام‌ها و قوانین معنى‌اش این نیست که یک چیزهایى ارزشش از آزادى بیشتر است؟ پس تا اینجا می‌فهمند که یک ارزش هایى وجود دارد که می‌تواند آزادى را محدود کند، اما تا نوبت به مفاهیم ارزشى و مباحث اخلاقى می‌رسد، یک مرتبه همه آزادیخواه می‌شوند و می‌گویند به چه حقى آزادى انسان‌ها را محدود می‌کنید؟! آزادى عقیده را چرا محدود می‌کنید؟! آزادى بیان را چرا محدود می‌کنید؟! وقتى نوبت بهداشت و امنیت و آموزش است، شدید‌ترین دیکتاتورى‌ها موجه است؟

ما اشکالى هم به آن نداریم، باید هم اینطور باشد اما چرا وقتى نوبت به اخلاق و دین و توحید می‌رسد، یک مرتبه آزادى ارزش و اعتبار پیدا می‌کند!؟ «آزادى براى آزادى؟»

گاف روزنامه کیهان

روزنامه کیهان در حالی که شهادت حضرت امام علی النقی را در صفحه نخست خود تسلیت گفت، عکس حرمین کاظمین را منتشر نمود. روزنامه کیهان که در صفحه نخست خود شهادت حضرت امام علی النقی را تسلیت گفته بود، در اشتباهی فاحش عکس حرمین کاظمین را منتشر نمود. البته چندی بعد در سایت خود این عکس را تصحیح نمود اما این روزنامه امروز با عکس حرمین کاظمین چاپ گردید.

شعر پیام دار ظریف در فیس بوک

وزیر خارجه ایران صبح جمعه در صفحه فیس بوکش با انتشار یک عکس، شعری از سهراب سپهری را منتشر کرد با این مضمون که «من به آنان گفتم: آفتابی لب درگاه شماست، که اگر در بگشایید به رفتار شما می‌تابد».

محمدجواد ظریف در این مطلب نوشته؛

متن کامل شعر پشت زمینه از سهراب سپهری

به تماشا سوگند

و به آغاز کلام

و به پرواز کبوتر از ذهن

واژه‌ای در قفس است.

حرف‌هایم، مثل یک تکه چمن روشن بود.

من به آنان گفتم:

آفتابی لب درگاه شماست

که اگر در بگشایید به رفتار شما می‌تابد.

و به آنان گفتم: سنگ آرایش کوهستان نیست

هم‌چنانی که فلز، زیوری نیست به اندام کلنگ.

در کف دست زمین گوهر ناپیدایی است

که رسولان همه از تابش آن خیره شدند.

پی گوهر باشید.

لحظه‌ها را به چراگاه رسالت ببرید.

و من آنان را، به صدای قدم پیک بشارت دادم

و به نزدیکی روز، و به افزایش رنگ.

به طنین گل سرخ، پشت پرچین سخن‌های درشت.

و به آنان گفتم:

هر که در حافظه چوب ببیند باغی

صورتش در وزش بیشه شور ابدی خواهد ماند.

هرکه با مرغ هوا دوست شود

خوابش آرام‌ترین خواب جهان خواهد بود.

آنکه نور از سر انگشت زمان برچیند

می‌گشاید گره پنجره‌ها را با آه.

زیر بیدی بودیم.

برگی از شاخه بالای سرم چیدم، گفتم:

چشم را باز کنید، آیتی بهتر از این می‌خواهید؟

می‌شنیدیم که بهم می‌گفتند:

سحر می‌داند، سحر!

سر هر کوه رسولی دیدند

ابر انکار به دوش آوردند.

باد را نازل کردیم

تا کلاه از سرشان بردارد.

خانه‌هاشان پر داوودی بود،

چشمشان را بستیم.

دستشان را نرساندیم به سر شاخه هوش.

جیبشان را پر عادت کردیم.

خوابشان را به صدای سفر آینه‌ها آشفتیم.

حمله مدافع پرسپولیس به هوادار ایرانی در قطر

انتشار فیلمی در فضای مجازی پرده از یک درگیری شگفت انگیز در پایان مسابقه پرسپولیس مقابل لخویا برمی دارد. در این فیلم بازیکنان پرسپولیس مشغول خروج از ورزشگاه و سوار شدن به اتوبوس هستند که مسیر عبورشان از سوی چند هوادار ایرانی اسکورت شده است. هواداران خطاب به بازیکنان چیزهایی می‌گویند که احتمالا بعضی از آن‌ها طعنه‌هایی خطاب به ایشان است که در یک نمایش ضعیف با سه گل مغلوب لخویا شده‌اند. در همین لحظه محمدرضا خانزاده مدافع پرسپولیس در حرکتی عجیب رو به یکی از این هواداران می‌ کند و مشتی به سوی او پرتاب می‌ کند. هم تیمی‌ها که از این صحنه متعجب شده‌اند، دور او را می‌ گیرند و او را به سمت اتوبوس می‌ برند و او در این فاصله رکیک‌ترین جملات را خطاب به هوادار نگون بخت به زبان می‌ آورد. دوربینی که این صحنه را گرفته خانزاده را تا لحظه سوار شدن به اتوبوس تعقیب می‌ کند و با سروصدایی از سمت در خروجی ورزشگاه دوباره به آن سمت بازمی گردد. لحظه‌ای که ظاهرا سوشا مکانی به دنبال آن هوادار دویده تا حقش را کف دستش بگذارد. در این بین مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس هم به دنبال آرام کردن وضعیت است که ناگهان صدای کریم باقری را می‌ شنویم که با لحنی تند سوشا را به سمت اتوبوس هدایت می‌ کند و می‌ گوید: «مگر قرار است هر کسی هر حرفی به ما بزند، او را کتک بزنیم؟»

روایت علم‌الهدی از آرزوی جان کری در مذاکرات

امام جمعه مشهد مقدس در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امروز خود بیان کرد: وزیر امور خارجه گفت در یکی از مذاکرات با وزیر خارجه آمریکا یک جا جان کری این را بیان کرد که «ای کاش ما نیز در آمریکا یک رهبر داشتیم»؛ برادران این نعمت فاطمه و علی و امام زمان است، جریانی اتفاق افتاد و عزت و احترام ما محفوظ ماند.

چک تأمین اجتماعی هنوز دست بابک زنجانی است!

سید تقی نوربخش با اشاره به برخی مقاومت‌ها در برابر جریان رسیدگی قضایی به آنچه نشریه آتیه نو «پرونده‌ها» خوانده، گفته است: بسیار متأسفم برخی از افراد که اعمالشان باید مورد قضاوت دستگاه قضایی کشور قرار بگیرد، عجولانه و یکطرفه به قضاوت در مورد خودشان می‌پردازند و خود را از هر اشتباهی بری‌الذمه می‌دانند که این حد از افراط در بی‌خطا دانستن خود جای سؤال دارد. در حالی که هر مدیری ممکن است اشتباهات یا خطاهایی در عملکرد خود داشته باشد. وی با تأکید بر اینکه مطمئنیم دستگاه قضایی در این موارد حکم عادلانه‌ای خواهد داد، گفت: همانطور که در گزارش تحقیق و تفحص مجلس آمده در بروز برخی تخلفات براساس مدارک موجود، جای شکی وجود ندارد اما میزان جرم و جزای آن را قوه‌قضائیه باید مشخص کند. به‌صورت مشخص در مورد پرونده آقای بابک زنجانی، هنوز هم چک‌های سازمان نزد ایشان است و تحویل سازمان داده نشده و ما منتظریم ببینیم دستگاه قضایی چه حکمی در این خصوص صادر می‌کند.




:: موضوعات مرتبط: بسته ویژه خبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 1263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');