کابوس غرب آسیاواستراتژی امریکا
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 643
بازدید ماه : 2158
بازدید کل : 186695
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

فرزندان انقلاب در جبهه مذاکره:

تیم مذاکره‌کننده سربازان انقلاب اسلامی در برابر دشمن جنایتکاری هستند که تنها راه قابل فهمشان مقاومت و ایستادگی است.
 
 پس از آنکه رهبر معظم انقلاب تیم مذاکره‌کننده را «بچّه‌های انقلاب» نامید، برداشت هایی از این تعبیر رهبر انقلاب صورت گرفت که در واقع با تطبیق خارجی آن ناقص و اشتباه به‌نظر می‌رسید.


اشاره رهبری به موضوع تیم مذاکره‌کننده در قالب «ماموران جمهوری اسلامی» و «فرزندان انقلاب» بر اساس اندیشه‌ی مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر ظالم و عدم ظلم‌پذیری است. در واقع نگاه رهبری به موضوع هسته‌ای نیز بر همین اساس است و تطبیق این نگاه با واقعیت نگاه اصلی اسلام یعنی حرکت در مسیر محاسبات عقلانی است. صدور چنین نگاهی بود که توانست در غرب آسیا مقاومت اسلامی را به وجود آورد و از زیاده‌خواهی تروریست‌ها و غرب بکاهد.

برخلاف نگاه انقلاب اسلامی، غرب با نگاهی اغواگرایانه در هر حالت به دنبال نابودی مقاومت و تخریب زیرساخت‌های جهان اسلام به ویژه محور مقاومت است. ایجاد فتنه شام و حمایت از گروه‌های مختلف تروریستی در عراق و سوریه و انتشار اخبار حمایتی از این گروه توسط رسانه‌های غربی خود مؤیدی بر این ادعاست. اما غرب تنها راهبردش در برابر گفتمان انقلاب اسلامی اقدامات تروریستی نبوده و نیست. از ابتدای شکل‌گیری جریان انقلاب حمایت آمریکا از رژیم منحوس پهلوی و در نهایت تشکیل ساواک کار را به جایی رساند که بسیاری از مبارزان انقلاب در زیر شکنجه‌های این سازمان جنایتکار شهید و یا جانباز شدند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام توطئه‌های مختلف و در نهایت تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی بخشی از اقدامات اغواگرایانه ی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران بود، تا جایی که اسناد منتشر شده علناً پروژه‌ی براندازی سخت و نرم توسط آمریکا را تایید کرده و بر آن صحه می‌گذارند.

شکست غرب در تمامی این صحنه‌ها بازی جدیدی را در میدان مبارزه و براندازی انقلاب اسلامی قرار داد. این بار با لباس دفاع از بشریت و تهدید هسته‌ای ایران رسانه‌های خود را جلودار سیاستمداران قراردادند تا بدین‌وسیله افکار عمومی جهان را به موضوع اسلام هراسی و ایران هراسی معطوف سازند. غرب بارها ثابت کرده در برابر هرگونه اقدام اعتماد سازی، گام‌های بعدی را بیشتر و بلندتر برمی‌دارد تا جایی که رهبری در نطقی دقیق به این موضوع این‌چنین اشاره فرمودند: «تحریم‌ها برای کشور مشکل ایجاد کرده اما اگر دشمن شرط برداشته شدن آن‌ها را، فلان مسئله اساسی و آرمانی از جمله دست برداشتن از اسلام و استقلال و پیشرفت علمی قرار دهد قطعاً غیرت هیچ مسئولی، قبول نمی‌کند. »(۱۷/۱۰/۹۳)

همین بیان کافی است تا دانسته شود غرب برایش موضوع هسته‌ای بهانه است. همان‌طور که بارها اعلام شده پس از مسئله‌ی هسته‌ای به سراغ برنامه‌های دفاعی موشکی ایران و در نهایت اساس انقلاب اسلامی خواهند آمد تا کار را به جایی برساند که چیزی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و استکبارستیزی در نظام جمهوری اسلامی ایران باقی نماند و ایران همچون کشورهای بی‌ثبات منطقه، به حیات خلوت غرب تیدیل شود. یقیناً این محاسبه توسط غرب با عزم ملت مسلمان و انقلابی با شکست مواجهه خواهد شد. اما در برابر ایران هراسی و مسئله هسته‌ای تیم مذاکره‌کننده باید چه کنند؟ سؤالی که می‌توان ۲ راه حل پیش روی آن قرار داد:

۱. اولین پاسخی که باید به این سؤال داد این است که نباید نگاه به مذاکرات را به عنوان تنها راه‌حل مشکلات داخلی دانست. حل مشکلات داخلی همان‌طور که بارها تجربه‌شده است بایستی با توجه به ظرفیت‌های موجود و استفاده از نیروهای متعهد و متخصص و به عبارت دیگر مؤمن به انقلاب باشد.

درسی که امام راحل ره به همه ملت آموخت درس توجه به نیروهای مؤمن به انقلاب است. نگاه امام به جوانان کار را به جایی رساند که سرداران رشید امروز که روزگاری جوانان رزمنده‌ای در دانشگاه جبهه بودند – به عنوان تنها یک نمونه می‌توان سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نام برد - امروز بزرگ‌ترین تهدیدات داخلی و خارجی منطقه غرب آسیا را دفع و شر استکبار را به خودشان برمی‌گردانند.

۲. دومین پاسخی که باید به پرسش فوق داد، توجه به مسئله دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی است. آمریکا و غرب هیچ‌گاه خیر ملت مسلمان ایران را نخواسته و بلعکس در یک‌صد سال گذشته هر جا زیانی به انقلاب اسلامی ایران وارد شد از سوی همین مدعیان دروغین بشریت بوده است.

نگاه مقاومت نگاهی است که رهبری معظم انقلاب آن را دنبال می‌کند و از تیم مذاکره‌کننده انتظار دارد تا بدین‌وسیله بعضی از تحلیل گران داخلی این برداشت را نکنند که مذاکره با غرب یعنی پاک شدن تمامی جرم استکبار و استعمار گران.

مقاومت و ایستادگی و دشمن شمردن دشمن هیچ‌گاه قابل چشم‌پوشی نیست و در صورت خروج از این نگاه یقیناً آن زمان به کشور صدمات مبتلا می‌شود که غیرت هیچ مسلمانی اجازه نمی‌دهد. در واقع تیم مذاکره‌کننده سربازان انقلاب اسلامی در برابر دشمنی ددمنش و جنایتکاری هستند که تنها راه قابل فهمشان مقاومت و ایستادگی است.




:: موضوعات مرتبط: متن سخنرانی استاد , اخبارتحلیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : پنج شنبه 14 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');