ایران میان آمریکاواسرائیل فاصله انداخت
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 3323
بازدید کل : 190584
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

 
ایران میان آمریکا و اسرائیل فاصله انداخته‌ استj
روزنامه یدیعوت آحارونوت با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا اعلان جنگ کرده است، نوشت: رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران به طرز موفقیت‌آمیزی میان آمریکا و اسرائیل فاصله انداخته‌اند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در مطلبی به تحلیل عملکرد «بنیامین نتانیاهو» در قبال آمریکا پرداخت و نوشت: نتانیاهو اشتباه کرده و افکار عمومی را گمراه ساخته است. او به جای اینکه علیه ایران اقدام کند و به دنبال راه‌هایی برای به تعویق انداختن تلاش ایران برای هسته‌ای شدن باشد، علیه آمریکا اعلان جنگ کرده است.

به نوشته این روزنامه، اکنون با کمک افرادی که بدون اطلاع رئیس‌جمهور آمریکا در فعالیت هستند و نیز به کمک جمهوریخواهان در کنگره، نتانیاهو امیدوار است مانع توافق میان ایران و قدرت‌های جهان شود. اما، در عمل، با توجه به اینکه مذاکرات به چنین مرحله پیشرفته‌ای رسیده است، شانس جلوگیری از این توافق از بین رفته است.

در این گزارش آمده:‌ «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران و محمد جواد ظریف وزیر خارجه او به طرز موفقیت‌آمیزی میان آمریکا و اسرائیل فاصله انداخته‌اند. به نظر می‌رسد، ایرانی‌ها با سیاست لبخند زدن به غرب و به کمک مکر و مهارت‌های مذاکره، به این توانایی رسیده‌اند که در آینده تصمیم بگیرند تا بمب هسته‌ای بسازند. تهران در حال لبخند زدن است در حالی که اسرائیل بر مرگ تدریجی ائتلاف استراتژیک خود (با آمریکا) سوگواری می‌کند. از این روست که نتانیاهو در هر دو سخنرانی خود تلاش خواهد کرد تا خرده‌های کوزه‌ای را که شکسته است، به هم بچسباند. او می‌کوشد با کلمات تشکرآمیز از همه کارهایی که اوباما برای اسرائیل انجام داده به ویژه در زمینه امنیت شهروندان اسرائیلی، رئیس‌جمهور آمریکا را آرام سازد.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، سفر نتانیاهو به واشنگتن و سخنرانی در کنگره تصویری از دو شکست بزرگ او به عنوان نخست وزیر خواهد بود؛ یک، تبدیل ایران به کشوری در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای تحت چتر مشروعیت بین‌المللی و دو، تخریب اساس روابط با آمریکا که برای امنیت ما بسیار مهم به شمار می‌آید.




:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 956
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : چهار شنبه 13 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');