همراه با انتخابات ۴
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 649
بازدید ماه : 2164
بازدید کل : 186701
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

یت الله موحدی کرمانی: نمی‌خواهیم کسی رئیس جمهور شود که به غارت بیت‌المال بی‌تفاوت باشد/ زیبا کلام: رای روحانی از ۱۹ میلیون هم بالاتر می رود/ رهامی: فوت آیت‌الله هاشمی خلاء جدی در بدنه اصلاحات ایجاد کرد/ مولاوردی: منعی برای ثبت نام زنان در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد/ ادعای پارس درباره کاهش ۲۷ درصدی محبوبیت روحانی

همراه با انتخابات 4مروری بر تازه ترین اخبار انتخابات ۹۶/انتشار این اخبار به منزله تأیید آنها نیست و فقط ترسیم کننده فضای سیاسی انتخاباتی کشور در این مقطع است.

اعتماد:
سالک: جبهه مردمی نیروهای انقلاب با همکاری جامعه روحانیت تشکیل شده است
احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید که جبهه نیروهای مردمی انقلاب با همکاری و همدلی جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده است. اوهمچنین معتقد است که سرانجام وحدت در میان جریان اصولگرایی ایجاد خواهد شد.
 
فارس
دعوت جبهه مردمی نیروهای انقلاب از اقتصاددانان برای همکاری

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اقتصاددانان دعوت کرد تا راهکارهای خود برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور را ارائه دهند.این فراخوان، نشانه عزم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای بهبود معیشت مردم است. همان موضوعی که در حال حاضر زیر سایه رکود و چالش ‌های ساختاری اقتصاد کشورمان، به فراموشی سپرده شده است.

ایسنا:
استقبال یک نماینده اصلاح طلب از رقابت مرضیه وحید دستجردی با روحانی در انتخابات

پروانه سلحشوری عضو فراکسیون امیدو رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح برخی مباحث مبنی بر کاندیداتوری مرضیه وحید دستجردی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: او رقیب خوبی برای آقای روحانی است و من از اینکه ایشان یک رجل سیاسی و موجه است استقبال می‌کنم.

تسنیم
واکنش عضو سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به خبر سرلیستی محسن هاشمی
افشین حبیب‌زاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر سرلیستی محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران از سوی اصلاح‌طلبان گفت: شورای سیاست‌گذاری هنوز وارد هیچ مصداقی در انتخابات شوراها نشده و هیچ بحثی را در این زمینه بررسی نکرده است. پیش از این اسماعیل دوستی عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران گفته بود در صورتی که محسن هاشمی رفسنجانی علاقه‌ای به حضور در انتخابات شورای شهر تهران داشته باشد، وی به عنوان سرلیست اصلاح طلبان معرفی می‌شود.

فارس

رضایی هم از جبهه جدید اصولگرایان اعلام حمایت کرد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند، گفت: بسیاری از گروه‌ها به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوسته‌اند و ظرفیت‌ تحت پوشش قرار دادن همه گروه‌های انقلاب نیز وجود دارد.

خبرانلاین

زیباکلام: اصلاح طلبان با رفتن هاشمی به بن بست نمی خورند

صادق زیباکلام به روزنامه اعتماد گفت:برخلاف ظاهر امر، جریان اصلاحات با توقف، بن‌بست و ضعف در دوران پساهاشمی مواجه نخواهد شد. دلیل آن از منظر جامعه‌شناسی سیاسی است.اصلاح‌طلبی، دموکراسی‌خواهی، آزادیخواهی، انتخابات آزاد، حاکمیت قانون، آزادی مطبوعات و نبود زندانی سیاسی در یک دهه گذشته با توجه به ریشه‌های عمیق‌تر تاریخی آن، به صورت یک گفتمان نهادینه شده است.

خراسان
اعلام حمایت دو بزرگ اصولگرا از جبهه تازه تاسیس
مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام این که «ما حمایت آیات موحدی کرمانی و محمد یزدی را داریم و هر زمانی که خودشان صلاح بدانند، اعلام حمایت خواهند کرد»، گفت: این جبهه در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم نامزد واحد خواهد داشت.
 
فارس
نقشه حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات ریاست جمهوری

محمود واعظی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه در حال حاضر بنا نداریم فضای جامعه را انتخاباتی کنیم، گفت: حزب اعتدال و توسعه برای سال ۹۶ از روحانی حمایت خواهد کرد.

فرارو

زیباکلام: رای روحانی از ۱۹ میلیون هم بالاتر می رود

صادق زیبا کلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفتگو با فرارو در خصوص نگرانی های بعد از هاشمی گفت: به نظرم فوت آقای هاشمی نه تنها باعث ریزش آراء روحانی نخواهد شد بلکه حتی من با دیدن جوانان] شرکت کننده در تشییع هاشمی [ به این نتیجه رسیدم که ای بسا رای ایشان از ۱۹ میلیون هم بالاتر برود. من با مشاهده عزم و اراده و جدیت کسانی که اطراف من بودند به این نتیجه رسیدم که در انتخابات ۹۶ پدیده خرداد ۹۲ احتمالا دو مرتبه تکرار خواهد شد.

فرارو
کنعانی مقدم: ناطق نوری می‌تواند حلقه وصل دو جریان سیاسی کشور شود

حسین کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی در گفتگو با فرارو گفت:«خیلی افراد هستند که هم دست پرورده آقای هاشمی هستند و هم در جایگاهی قرار دارند که چنین نقش آفرینی‌هایی داشته باشند. گرچه هیچ کس آقای هاشمی نمی شود ولی به هر حال به نظر می‌رسد افرادی می‌توانند این نقش را بازی کنند؛ مثلا آقای ناطق نوری می‌تواند این تعادل را بین دو جریان ایجاد کند و حلقه وصل شود

خبرآنلاین

رهامی: فوت آیت‌الله هاشمی خلاء جدی در بدنه اصلاحات ایجاد کرد

محسن رهامی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌گوید: به هر حال کسی که بتواند همچون هاشمی مجموعه اعتدال، اصلاحات و میانه‌روی را جمع کند و در عین حال در خود نظام هم جایگاه داشته باشد تا آن طرف هم بتواند جایگاهی برای ما باز کند وجود ندارد.

عصر ایران

محبیان: اصلاح طلبان ناگزیر از روحانی حمایت خواهند کرد

دکتر امیر محبیان؛ استاد دانشگاه و مدیرعامل خبرگزاری آریا در گفتگو با عصر ایران گفت: اصلاح طلبان با اختیار یا ناگزیر از روحانی حمایت خواهند کرد هر چند بعضی اصلاح طلبان ناراحت از بی اعتنائی روحانی ممکن است شبهاتی یا کاندیداهای سایه ای مطرح کنند که جدی نخواهد بود. اصلاح طلبان فعلا می کوشند شوراها را تسخیر کرده و زمینه را برای انتخابات ریاست جمهوری ١٤٠٠ و حضور شفاف خود آماده کنند.

ایسنا
مولاوردی: منعی برای ثبت نام زنان در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد
شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تاکنون هیچ منعی برای حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری نبوده و آنان می توانستند برای این انتخابات ثبت نام کنند.
 
تابناک
ایمانی: قابلیت اعتماد اصلاح طلبان به روحانی، کمتر از هاشمی است
ناصرایمانی یکی از چهره های جریان اصولگرایی با اشاره به نقشی که روحانی می تواند به عنوان بدیل احتمالی هاشمی برای جریان اصلاحات و اعتدالگرایان ایفا کند گفت: هرچند «حسن روحانی» هم هست، اما قابلیت اعتماد او برای اصلاح طلبان در حد هاشمی نیست و نخواهد بود. به همین علت، معتقدم که پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی مشکل سیاسی برای اصلاح طلبان پدیدار خواهد شد. آنها شخصی مانند او ندارند و بعید هم است که بتوانند این نقش را بازسازی کنند، چون این نقش انحصاری در دستان هاشمی رفسنجانی بود.

پارس

ادعای پارس درباره کاهش ۲۷ درصدی محبوبیت روحانی

در یک همایش داخلی درباره نظرسنجی میزان محبوبیت روحانی، از فروردین امسال تا ابتدای دی ماه که نظرسنجی ها را بررسی کردند مجموعه و معدل چند نظرسنجی را که پرسیدند آقای روحانی ۲۷ درصد در جدول سقوط کرده است. نهاد مذکور طرح هایی به دولت برای جبران این سقوط ۲۷ درصدی محبوبیت ارائه کرده است.

ایرنا

حق شناس: آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنان بازیگر مهم انتخابات ۹۶ خواهد بود

محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی معتقد است: آیت الله هاشمی حتی بعد از مرگش هم یک بازیگر مهم در انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهد بود.
 
تسنیم
فروزنده: تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» بستری برای انسجام گفتمانی است

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» بستر خوبی برای انسجام گفتمانی است.

مهر

اسامی ۱۹۰ حامی جدید «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام شد

روابط عمومی و تبلیغات «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» فهرست ۱۹۰ نفره از حامیان جدید این جبهه را اعلام کرد. گفتنی است پیش از این نیز در دو مرحله به ترتیب فهرست هایی با امضای ۲۱۰ و ۱۵۰ نفر در حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منتشر شده بود.
 

ایلنا

اشرف بروجردی: هیچ شخصی نمی‌تواند رقیب روحانی شود

اشرف بروجردی، عضو شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده گفت: اعلام اینکه زنان هم می‌توانند نامزد ریاست جمهوری شوند ترفندی است، برای این است که بعد‌ها بگویند در زنان رجل سیاسی وجود ندارد و هنوز به جایی نرسیده‌اند که بتوانند رییس‌جمهور شوند.

تسنیم

دانشجو: کاندیدای ریاست‌جمهوری ۹۶ نمی‌شوم

کامران دانشجو عضو جبههٔ یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی با بیان "رئیس‌جمهوری نیاز داریم که از جنس مردم باشد" گفت: رئیس‌جمهور آینده باید از نسل جوان‌تر انقلاب باشد.

فارس

واعظی فعالیت های انتخاباتی دولت را تکذیب کرد

وزیر ارتباطات فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام دولت که طی ماه‌های اخیر در رسانه‌ها و به ویژه فضای مجازی مطرح شده است را تکذیب کرد.

فارس
انتقادهای آقای تئوریسین از اصلاح طلبان

عباس عبدی، تئوریسین جریان اصلاحات گفت: اصولا نیرویی که چشمش به حمایت این و آن باشد و از غیبت آنان از این حیث که ضربه‌پذیر شود نگران باشد نیروی سیاسی کارآمدی نیست.

ایسنا
اظهارات کدخدایی درباره ثبت‌نام زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری

عباسعلی کدخدایی گفت: نظرم همان است که قبلا گفتم و ثبت نام بلامانع است و ان‌شاءلله باید بررسی واعلام نظر شود. وی در پاسخ به سئوال مجدد خبرنگار مذکور که پرسید فکر می کنید که خانم ها می توانند برای انتخابات از سوی شورا تایید شوند؟ گفت: نمی‌دانم. شورای نگهبان درباره آقایان هم نظری نمی دهد.

ایسنا
احمدی: ابلاغیه وزارت کشور به استانداری‌ها جنبه انتخاباتی ندارد

علی‌اصغر احمدی، رییس ستاد انتخابات کشور، در حاشیه مراسم ختم پدر پرویز اسماعیلی درباره ابلاغیه اخیر وزارت کشور به استانداری‌های سراسر کشور برای افزایش ارتباط با مردم، اظهار کرد: این ابلاغیه جنبه انتخاباتی ندارد و هدف آن اعلام خدمات دولت به مردم است.

تسنیم

کولیوند: مرزبندی با «فتنه» ملاک بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهاست

محمدجواد کولیوند نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا یکی از مهم‌ترین ملاک‌های بررسی صلاحیت کاندیداهای این دوره از انتخابات را مرزبندی آن‌ها با فتنه سال ۸۸ دانست.

تسنیم
آیت الله موحدی کرمانی: نمی‌خواهیم کسی رئیس جمهور شود که به غارت بیت‌المال بی‌تفاوت باشد
آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در اولین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: نمی خواهیم‌کسی رئیس جمهور شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت المال بی تفاوت باشد بلکه پول‌ها را به بیت المال برگرداند.

نامه نیوز

تحلیل یک اصولگرا از راه راحت اصلاح طلبان برای انتخابات

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین بر این عقیده است که اصلاح طلبان به دلیل اینکه گزینه انتخاباتی خود را مشخص کرده اند قطعا راه آسان تری را نسبت به اصولگرایان برای انتخابات سال آتی در پیش دارند




:: موضوعات مرتبط: انتخابات , ,
:: بازدید از این مطلب : 2092
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : یک شنبه 3 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');