ویژه انتخابات(1)
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 141
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 784
بازدید ماه : 2299
بازدید کل : 186836
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

تحرکات جدی جبهه جدید اصولگرایان/ پزشکیان: هنوز به تصمیمی برای حضور در انتخابات ۹۶ نرسیده‌ام/ حمایت یک حزب شاخص اصولگرا از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب"/ هاشمی رفسنجانی برای روحانی سنگ تمام گذاشت/ اصلاح طلبان منشور انتخاباتی اعلام می کنند/ شریف: تعیین آلترناتیو برای روحانی ضروری است
 

همراه با انتخابات2

مروری بر تازه ترین اخبار انتخابات ۹۶/انتشار این اخبار به منزله تأیید آنها نیست و فقط ترسیم کننده فضای سیاسی انتخاباتی کشور در این مقطع است.

خراسان

تکذیب خبر اعلام نامزدی زاهدی برای انتخابات ریاست جمهوری

به دنبال انتشار خبری مبنی بر نامزدی محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری، وی این خبر را تکذیب کرد.

خراسان

تحرکات جدی جبهه جدید اصولگرایان

یحیی آل اسحاق با اشاره به فعالیت این جبهه گفت: جبهه مردمی با آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح الان در حال مذاکره است و اگر توجیه شوند و قبول کنند حتما حمایت می کنند. با هر کس دیگری که ۴ اصل "التزام به جمهوری اسلامی ایران"، "معتقد به سیستم ولایت فقیه و مصادیق آن"، "باور اعتقادی و نه ابزاری به مردم" و "انتخاب مدیران حرفه ای و مسلط برای امور" را قبول دارد، با او مذاکره می کنند.

مشرق

اظهارنظر صریح فتاح درباره نامزدی‌اش در انتخابات

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد، خبر نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را شایعه دانست و افزود: اگر سفرهای من این شائبه را ایجاد کرده است در این زمینه عقب‌نشینی نمی‌کنم و روحیه میدانی خود را رها نمی‌کنم.

الف

شرط قالیباف برای انتخابات از نگاه معاون احمدی نژاد

درباره آقای قالیباف نیز باید عنوان کنم شرط آقای قالیباف برای حضور در انتخابات این است که اصولگرایان روی ایشان اجماع کامل کنند و همه طیف‌های اصولگرایی از ایشان حمایت کنند. بدون شک آقای قالیباف تنها در چنین شرایطی ریسک حضور در انتخابات را خواهد پذیرفت و در انتخابات شرکت خواهد کرد. این مطلب را حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت احمدی‌نژاد و نماینده مردم تبریز در مجلس هفتم و هشتم در مصاحبه با آرمان گفته است.

تسنیم

پزشکیان: هنوز به تصمیمی برای حضور در انتخابات ۹۶ نرسیده‌ام

نایب رئیس مجلس در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ثبت‌نام در انتخابات ۹۶،گفت: برخی افراد مسائلی را مطرح کرده‌اند اما هنوز تصمیمی برای حضور در این انتخابات نگرفته‌ام.

آنا

جبهه مردمی نیروهای انقلاب رسانه های خود را معرفی کرد

روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی اطلاعیه‌ای راه‌های ارتباطی مردم و رسانه‌ها با این تشکل را اعلام کرد که به شرح زیر است:
۱. تلگرام: https://telegram.me/JebheMardomi
۲. اینستاگرام: https://www.instagram.com/jebhemardomi
۳. رایانامه: jebhemardomi۳۱۳@gmail.com
۴. توییتر: https://twitter.com/jebhemardomi
در انتهای این اطلاعیه تأکید شده است تنها آدرس‌های ذکر شده رسمیت داشته و متعلق به جبهه مردمی نیر‌وهای انقلاب است و آدرس‌های مشابه ارتباطی به این جبهه نداشته و به طور خودجوش ایجاد شده است.

فرارو

چه کسی در برابر "حسن روحانی" می ایستد؟

در چند روز گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا دست به گمانه‌زنی زده و از افرادی نام برد‌ه‌اند که به تعبیر این رسانه‌ها «گزینه‌های در سایه» اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری خواهند بود. به زعم این رسانه‌ها، این افراد حتی ممکن است در برابر حسن روحانی بایستند و با او رقابت کنند. گمانه‌زنی رسانه‌های اصولگرا در شرایطی است که از مدت‌ها قبل اصلاح‌طلبان حمایت صریح خود را از حسن روحانی اعلام کرده‌اند اما این مسئله همچنان به قوت خود باقیست که چرا اصلاح‌طلبان حتی تصمیم و اراده‌ای برای حضور در انتخابات ندارند.

ایسنا

روایت عضو فراکسیون امید از ماجرای نامزدی زنان برای ریاست جمهوری

طیبه سیاوشی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که ثبت‌نام خانم‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری به تعبیری بلامانع است و خانم‌ها می‌توانند در این انتخابات ثبت‌نام کنند. البته در دهه هفتاد نیز خانم اعظم طالقانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد و قبل از آن خانم رفعت بیات این کار را انجام داد، اگرچه این افراد رد شدند اما دلیل رد شدن آنها زن بودن نبود.

فارس

تهیه اطلس امنیتی برای انتخابات ریاست‌جمهوری

حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور درباره تمهیدات اندیشیده شده در امنیت انتخابات ۹۶ اظهار داشت: در رابطه با امنیت انتخابات ۹۶ از پنج ماه قبل کار خود را آغاز کردیم چون بحث انتخابات یک بحث لحظه‌ای نیست بلکه باید از یک زمانی جلوتری اقدامات را شروع کنیم تا در زمان انتخابات مشکل امنیتی پیدا نکنیم. لذا از این جهت ما از پنج ماه قبل یعنی تقریبا از اواسط تابستان عملا کارهای مربوطه را شروع و وضعیت‌ها را بررسی و برآوردهای امنیتی را نیز تهیه کردیم.

تسنیم

حمایت یک حزب شاخص اصولگرا از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب"

 

عبدالحسین روح‌الامینی دبیر کل حزب توسعه و عدالت و عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: بنده خودم، همتم، خانواده‌ام و حزبم به وحدت نیروهای انقلابی در یک جبهه به وسعت سرزمین ایران و به وسعت جغرافیای نیروهای انقلابی حمایت می‌کنم. وی برای موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت و پیشرفت کرد.

ایسکانیوز

آیت الله موسوی تبریزی: از روحانی حمایت می کنیم

آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اشاره به هجمه های اخیری که بر دستگاه دیپلماسی در دولت یازدهم شده است، گفت: این هجمه ها کار تازه ای نیست و در کشور مرسوم شده است؛ من معتقدم که این افراد به دنبال این هستند که فضای انتخابات آینده را تحت تاثیر قرار بدهند.

ایرنا

هاشمی رفسنجانی برای روحانی سنگ تمام گذاشت

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری گفت‌ وگوی تلویزیونی رییس‌جمهوری، گفت: ایشان را از گذشته‌های دور می‌شناسم و می‌دانم حرف‌های ایشان، اعتقادی است و برای وعده‌هایی که داده بود و می‌دهد، برنامه داشت و دارد، اما می‌دانید که چگونه کارشکنی می‌کنند.

ایرنا

میانگین مشارکت مردم در انتخابات در ایران چقدر است؟

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: مشارکت در ایران به طور میانگین ۶۳ درصد بوده که از میانگین بسیاری از کشورهای پیشرفته بالاتر بوده و ما از این جهت نگرانی نداریم.

فارس

باهنر: شایعه ردصلاحیت رئیس‌جمهور برای مظلوم‌نمایی است

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در چند ماه پیش یکسری حرف‌ها به وجود آمده بود که بیشتر برای مظلوم‌نمایی دولت مطرح شده بود. مبنی براینکه رئیس‌جمهور رد صلاحیت می‌شود که اینها بیشتر در راستای مظلوم کردن دولت یازدهم است و صحبت‌های شب گذشته رئیس‌جمهور که گفته شد ورود به انتخابات هنوز زود است اینها تعارف است و گفتن این حرف‌ها قطعا تاکتیک‌هایی پیش آن وجود دارد.

فارس

اصلاح طلبان منشور انتخاباتی اعلام می کنند

حسین کمالی رئیس کمیته تدوین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای مرکزی خانه احزاب در پاسخ به خبرنگار فارس، درباره آخرین برنامه‌های این کمیته اظهار داشت: کمیته تدوین سیاست‌های شورای عالی اصلاح‌طلبان منشور انتخاباتی را در دستورکار دارد و به‌زودی منشور انتخاباتی اصلاح‌طلبان اعلام خواهد شد.

فارس

علی مطهری گزینه یک جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با بیان اینکه تاکنون ۱۶ گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری در دستورکار داریم، گفت: مطهری یکی از گزینه‌های جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای انتخابات ۹۶ است.

مشرق

اولین مناظره انتخاباتی برگزار شد!

در مصاحبه تلویزیونی شب گذشته، روحانی با خودش و بی‌کارنامه‌گی دولتش مناظره کرد. در این مناظره آشکار شد که ایده اصلی روحانی برای حل مشکلات شکست خورده است. وی هیچ حرفی برای گفتن ندارد و اگر وعده‌ای هم بدهد، محقق نخواهد شد. بنابراین در مناظره دیشب، روحانی از خودش شکست خورد.

فارس

شریف: تعیین آلترناتیو برای روحانی ضروری است

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان با تأکید بر اینکه تعیین آلترناتیو برای روحانی یک ضرورت است، گفت: عقل سیاسی ایجاب می‌کند در کنار آقای روحانی یک نفر دیگر هم حضور داشته باشد.

فارس

آیین‌نامه استانی خانه احزاب ایران تصویب شد

رئیس خانه احزاب ایران با اعلام این خبر که آیین‌نامه استانی خانه احزاب تصویب شده است، گفت: هر استانی که خانه احزاب راه انداخته، باطل است، بنابراین احزاب و استانداران طبق آیین‌نامه استانی خانه احزاب دفاتر استانی را راه‌اندازی کنند.
حشمتیان تأکید کرد: هیچ استانی حق ندارد خانه احزاب مستقل داشته باشد.

تابناک

نگاه آل اسحاق به معرفی میرسلیم از سوی حزب موتلفه

یحیی آل اسحاق، عضو سابق حزب موتلفه می‌گوید: این حزب می‌گوید ما نامزد حزبی خود را داریم و او را معرفی می‌کنیم اما اگر تصمیم جمعی به کاندیدای دیگر رسید حتما از او حمایت می‌کنیم. آل اسحاق درباره رأی آوری و مقبولیت اجتماعی میرسلیم نامزد حزبی حزب موتلفه یادآور شد: این را باید جامعه جواب دهد ولی موتلفه از بین ۸ نفر به این نتیجه رسید حالا تشخیص درست یا غلط شان بستگی به خودشان دارد ولی واقعا کار جمعی کردند.

الف

جبهه‌ای برای جمهوری سوم

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درحالی طی روزهای اخیر در صدر خبرهای سیاسی کشور قرار گرفته که برخی گمان می کنند این جبهه تنها کارکردی انتخاباتی دارد؛ حال آنکه با توجه به تحولات سیاسی دهه های اخیر، باید قائل به کاربردهایی فراتر از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برای این جبهه بود




:: موضوعات مرتبط: انتخابات , ,
:: بازدید از این مطلب : 1181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : پنج شنبه 16 دی 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');