بی‌بی‌سی و بهائیان نگران خانواده هاشمی!
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 568
بازدید ماه : 2083
بازدید کل : 186620
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

درخواست علما و روحانیون برای ورود دستگاه قضایی به جرم فائزه هاشمی
يک پرسش جدي و البته کنايه‌آميز درباره ديدار مجرمانه فائزه هاشمي با بهائيان هنوز بي‌پاسخ مانده است، پرسشي که آيت‌الله العظمي مكارم‌شيرازي مطرح کردند: «چرا بسياري در اين‌باره سکوت کرده‌اند؟»...
بی‌بی‌سی و بهائیان نگران خانواده  هاشمی!
يک پرسش جدي و البته کنايه‌آميز درباره ديدار مجرمانه فائزه هاشمي با بهائيان هنوز بي‌پاسخ مانده است، پرسشي که آيت‌الله العظمي مكارم‌شيرازي مطرح کردند: «چرا بسياري در اين‌باره سکوت کرده‌اند؟» شايد مردم مسلمان ايران از علما و شخصيت‌هاي ديني و نيز از شخصيت‌هاي سياسي کشور براي موضع‌گيري درباره رفتار دختر آيت‌الله هاشمي انتظار بيشتري داشتند و اين سکوت و تأخير را نوعي «نگاه ويژه» به مسئله مي‌دانند که اگر شخصي جز «دختر حاشيه» در وسط اين متن مي‌بود، بسياري از افراد به ميدان و منبر مي‌آمدند و در دفاع از اسلام و تکفير رفتار همنشينان بهايي‌ها کم نمي‌گذاشتند اما حالا يک چيزي در اين ميان فرق مي‌کند فلذا دفاع ما از اسلام هم فرق کرده است!  البته برخي اين بهانه را وسط مي‌کشند که قضيه اظهر من الشمس است و نيازي به تکرار ندارد، همين که يک نفر بگويد، کافي است يا برخي ديگر مي‌گويند پرداختن بيش از حد به موضوع، دامن زدن به حاشيه‌سازي‌هاي مورد نظر تجديدنظرطلبان است که اين روزها شرمنده برجام و معيشت مردم – هر دو- شده‌اند و به اين حاشيه‌ها سخت محتاج هستند. اما نکته در اينجاست که سکوت در برابر اين عمل مجرمانه و ضددين، راه را براي فرقه صهيونيستي بهائيت و شبکه ضدايراني بي‌بي‌سي باز مي‌گذارد تا اعتراض‌هاي موردي به رفتار مجرمانه فائزه را اقدامي براي تخريب جايگاه آيت‌الله هاشمي در خبرگان ارزيابي کنند! البته اين هم خود يک پرسش جدي است که چرا بهايي‌ها و بي‌بي‌سي براي جايگاه هاشمي در خبرگان نگراني دارند؟! بي‌بي‌سي از قول روح‌الله طائفي، همسر فريبا کمال‌آبادي که فائزه به ديدار او رفته بود، مي‌نويسد: «فکر مي‌کنيم آن چيزي که باعث شده در اين ميان به فائزه هاشمي فشار بياورند اين است که در آستانه انتخابات هيئت رئيسه مجلس خبرگان، عده‌اي مي‌خواهند اين مسئله را وسيله‌اي براي تضعيف آقاي هاشمي‌رفسنجاني قرار دهند(!)»

هاشمي اين روزها سفرهايي را - شايد - براي تقويت همين جايگاهي که حالا نگراني‌هايي هم در جامعه بهائيت و شبکه جاسوس و ضدايراني بي‌بي‌سي به وجود آورده، آغاز کرده است اما گذشته هاشمي نشان مي‌دهد که او خود يک شخصيت به شدت ضداستعماري و ضدبهائيت بوده است و هرچند به تعبير آيت‌الله العظمي مکارم‌شيرازي، موضع نرمي در مقابل رفتار مجرمانه دخترش داشته اما در گذشته مواضع سختي در اين باره گرفته است. شايد اگر موضع هاشمي مقابل دخترش دست‌کم با موضعي که در کتاب «اميرکبير قهرمان مبارزه با استعمار» گرفته است، برابري مي‌کرد، کل جامعه و شخصيت‌ها را از موضع‌گيري معاف و بي‌نياز مي‌کرد و آن موقع خيال بي‌بي‌سي و بهايي‌ها هم از تخريب جايگاه هاشمي راحت مي‌شد. هاشمي در اين کتاب مي‌گويد: «امير در خصوص حزب جاسوسي بابيه سخت انعطاف‌ناپذير بود و اعتقاد داشت که آنها بايد ريشه‌کن شوند، زيرا به حق درک کرده بود که اصل و نسب و ايده و عمل آنها، از استعمار و در مسير منافع استعمارگران و عليه اسلام و مسلمين است. تقريباً پنج سال پيش از صدارت اميرکبير، موجوديت اين حزب کثيف اعلام شده بود و در آن مدت، براي افرادي از قبيل اميرکبير که در قسمت بالاي کادر سياسي کشور قرار داشت، ماهيت استعماري آنها کاملاً مکشوف شده بود. وجود دست استعمار پشت سر آنها و روابط آنها با سفارتخانه‌ها چيزي نبود که از نظر شخصی مثل اميرکبير مخفي بماند. و طبعاً از شخصيت ضداستعماري اميرکبير انتظار مي‌رفت که براي قلع و قمع آنها و کندن شرشان از جامعه اسلامي، از هيچ اقدامي دريغ نکند.»
  ‌ ‌ 
بايد با فائزه هاشمي برخورد قانوني شود
در همين ارتباط آيت‌الله محمدعلي تسخيري، منتخب مردم تهران در پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با تسنيم، خواستار برخورد قانوني با فائزه هاشمي شد و درباره فرقه ضاله بهائيت و ديدار اخير اين فرد با اعضاي اين فرقه، گفت: بهائيت يک فرقه منحرف سياسي است که به‌طور کامل ساخته و پرداخته دست انگلستان است و از اسرائيل و سرزمين فلسطين اشغالي هدايت مي‌شوند و رهبران‌شان جاسوس غرب هستند.
وي افزود: بهائيان يک حزب سياسي و اساساً جاسوس هستند و نمي‌توان گفت اقليت مذهبي‌اند، بلکه ضد همه اديان تلقي مي‌شوند.
آيت‌الله تسخيري درباره ديدار فائزه هاشمي‌رفسنجاني با تعدادي از اعضاي فرقه ضاله بهائيت، اين اقدام را محکوم کرد و متذکر شد: اين حرکت دهن‌کجي به دين اسلام و نظام اسلامي است و بايد از جهات قانوني با آن برخورد شود.
‌ ‌   
دیدار با بهائیان همنوایی با صهیونیسم
همچنين آيت‌الله غلامعلي صفايي‌بوشهري، نماينده ولي‌ فقيه در استان بوشهر نيز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ديدار فائزه هاشمي با جمعي از اعضاي فرقه ضاله بهائيت اظهار داشت: ديدار با اعضاي فرقه ضاله بهائيت و حمايت از آنها نشان از بي‌بصيرتي سياسي و همنوايي با صهيونيسم بين‌المللي بوده و اين عمل در راستاي اجراي پروژه خشنودسازي سران استکبار صورت گرفته است.
وي با تأکيد بر اينکه اولين اقدام لازم در قبال اين عمل محکوميت قاطع از سوي فعالان فرهنگي و دلسوزان نظام اسلامي است، گفت: ديدار با بهائيان موجب تجري فرقه ضاله بهائيت و تعرض به نظام اسلامي است؛ از اين‌رو ورود جدي قوه قضائيه و برخورد مناسب نسبت به آن امري لازم و ضروري است.  نماينده ولي فقيه در استان بوشهر در پايان تأکيد کرد: ديدار با اعضاي فرقه ضاله بهائيت در تعارض با آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب است.
‌ ‌   
این اولین لغزش فائزه هاشمی نبود  ‌
حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي، عضو جامعه روحانيت مبارز نيز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به لزوم برخورد قوه قضائيه با فائزه هاشمي اظهار داشت: با توجه به موضع اخير رياست قوه قضائيه و تأکيد آيت‌الله آملي‌لاريجاني براي بررسي موضوع ديدار فائزه هاشمي با عناصر بهائيت،‌  اگر اين اقدام مجرمانه تشخيص داده شود با آن برخورد قضايي خواهد شد.

ابراهيمي افزود: اين کار اولين اقدام و لغزش خانم فائزه هاشمي در طول اين سال‌ها نبوده است و موارد ديگري هم وجود دارد که به نوع تفکر و بينش وي باز مي‌گردد و از اين‌رو نمي‌توان به سادگي جلوي اين فرد را گرفت.  عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح کرد: حتي زماني که آقاي هاشمي‌رفسنجاني درباره ديدار دخترش با عناصر بهائي صحبت کرد، ما شاهد نوعي تمرد از سوي فائزه هاشمي بوديم.

وي تأکيد کرد: قوه قضائيه بايد براي جلوگيري و استمرار اين هنجارشکني که منجر به جرئت يافتن و جري شدن ديگران براي مقابله با نظام مي‌شود، ورود و برخورد کند تا يک فرقه انگليسي ساخته همچون بهائيت مورد دلسوزي واقع نشود.
ابراهيمي با بيان اينکه بهائيت ساخته و پرداخته انگليس به منظور تفرق در پيروان اهل بيت(ع) است، يادآور شد: کسي که اين فرقه را ترويج کند اقدامي خلاف قانون، عرف و عقايد مردم انجام داده است چراکه مردم پيش از انقلاب هم تفکر بهائيت را يک تفکر الحادي مي‌دانستند، از اين‌رو با کساني که دست به تبليغ اين فرقه مي‌زنند بايد برخورد قضايي شود.
‌ ‌  
پشت‌پرده‌هاي  این دیدار  روشن شود
حجت‌الاسلام احمد سالک، رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي هم در نشستي با حضور خبرنگاران با اشاره به ديدار فائزه هاشمي با سرکرده بهائيت در ايران گفت: فرقه بهائيت دست‌پرورده يک سازمان اطلاعاتي امريکايي و انگليسي است.

وي با تأکيد بر اينکه جريان بهائيت شبکه‌اي با هدف جمع‌آوري اطلاعات براي سازمان اطلاعاتي موساد اسرائيل است، افزود: قطب اين شبکه در دامان اسرائيل بنا شده که خواسته‌هاي امريکايي‌ها، اسرائيلي‌ها و انگليسي‌ها را پوشش مي‌دهد. اين جريان در ماجراي فتنه 88 نيز نقش داشت و به ‌دستور 17 اپوزيسيون خارج از کشور با رهبريت فرح ديبا در مسير براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي‌کرد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس با استناد به گفته‌هاي فائزه هاشمي مبني بر اينکه تنها نشستي در راستاي حقوق بشر با سرکرده بهائيت داشته و لاغير، ابراز کرد بايد از اين خانم پرسيد: چرا حقوق شهدا و جانبازان را که در پي رفتارهاي امريکايي و اسرائيلي از بين رفته است، پيگيري نمي‌کنيد و از حقوق يک جريان وابسته به اسرائيل دم مي‌زنيد؟

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس تصريح کرد: بايد پشت‌پرده‌هاي ارتباط دختر آقاي هاشمي با جريان‌هاي وابسته به اسرائيل روشن شود چراکه خرداد سال گذشته آلن گودمن، مقام ارشد سازمان سيا به ايران آمده و حتي در دانشگاه‌ها سخنراني داشت و گزارش حضور او در ايران بسيار مورد توجه سازمان سيا قرار گرفت.  وي با تأکيد بر اينکه با کنار هم گذاشتن اين جريان‌ها مقدمه حضور جاسوسان در ايران فراهم شده و شبکه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي کشور ايران بايد بسيار هوشيار باشند، گفت: متأسفانه خانواده آقاي هاشمي بدسابقه هستند چراکه در جريان فتنه 88 کميته‌اي خاص در ايران فعاليت مي‌کرد که بخش رسانه‌اي اين کميته را افراد خانواده هاشمي در دست داشتند.
سالک با درخواست از دستگاه‌هاي قضايي براي پيگيري اين موضوع، بيان کرد: بايد پشت پرده اين ماجرا مشخص شود چراکه دفاع از جريان بهائيت جرم محسوب مي‌شود، به همين دليل قوه قضائيه بايد وارد جريان شود.



:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 893
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
تبادل لینک سریع در تاریخ : 1395/3/1/6 - - گفته است :

سلام خیلی وبلاگ زیبایی دارید، خیلی لذت بردم از وبلاگتون، اگه دوست داشتید خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
پرتال تبادل لینک رایگان ما دارای بیش از 12000 بازدید است، به آسانی لینک خودتون را ثبت کنید و بازدید سایت خودتون و ورودی گوگل سایت یا وبلاگ خودتون را افزایش بدید
http://www.smics.org/links


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');