ذالنوردرخصوص سکوت اصلاح طلبان
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 602
بازدید ماه : 2117
بازدید کل : 186654
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره تخلف میلیاردی دولت روحانی مصداق سیاسی‌کاری است/ دولت توضیح دهد پول‌ها کجا خرج شده

خبرگزاری فارس: سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره تخلف میلیاردی دولت روحانی مصداق سیاسی‌کاری است/ دولت توضیح دهد پول‌ها کجا خرج شده

منتخب مردم قم در مجلس دهم با اشاره به رفتار دوگانه رسانه‌های اصلاح‌طلب در نقد دولت احمدی‌نژاد و سکوت آنها درباره تخلف میلیاردی دولت روحانی گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب مانند حوادث مختلف، سیاسی‌کاری کرده و صداقت ندارند در حالی که باید بی‌طرف روایت کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس دهم با اشاره به گزارش توکلی در صحن علنی مجلس مبنی بر تخلف میلیارد تومانی دولت روحانی که برای خرید دارو قرض گرفته شده بود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط موظف به شفاف‌سازی هستند و باید با عدد و رقم و مستند به مردم توضیح دهند این پول‌ها کجا رفته و چرا در موارد ذکر شده، صرف نشده است.

ذوالنور با اشاره به نقش دیوان محاسبات، کمیسیون‌های متعدد مجلس و همچنین کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس باید با حساسیت جدی این مسئله را دنبال کند چرا که آقای توکلی که مستندات این تخلف را اعلام کرده از تکذیب و لاپوشانی برخی رسانه‌ها در این زمینه اظهار گلایه کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به رفتار دوگانه رسانه‌های اصلاح‌طلب در نقد دولت احمدی‌نژاد و سکوت آنها درباره تخلف میلیاردی دولت روحانی یادآور شد: رسانه‌های اصلاح‌طلب در این زمینه مانند حوادث مختلف سیاسی کاری کرده و صداقت ندارند و در حالی که باید صادقانه و بی‌طرف روایت کنند.

وی افزود: برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در جایی که جو سنگینی علیه دولت قبل است، وارد می‌شوند اما وقتی مسئول مربوطی که آن تخلف را اعلام کرده می‌گوید که این تخلف مربوط به دولت روحانی است این رسانه‌ها سکوت معناداری می‌کنند در حالی که رسانه باید مانند آئینه باشد و مشکلات را کمرنگ یا برجسته نکند.

منتخب مردم قم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مطبوعات گاهی برای منافع جناحی خود موضوعی را برجسته می‌کنند و جایی که باید دست به اصلاح و تکذیب بزنند این کار را انجام نمی‌دهند چرا که هدف آنها تنویر افکار عمومی نیست بلکه برای مظلوم واقع شدن یک جریان است و آنها زمانی که میوه خود را می‌چینند دیگر کار را رها می‌کنند.




:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : سه شنبه 24 فروردين 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');