بسته ویژه خبری شماره 16
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 2068
بازدید کل : 186605
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

 مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک موعظه را می‌بینید.

عرضه لوازم خانگی خارجی در بسته خروج از رکود!

در اجرای طرح عرضه کالای ایرانی با کارت اعتباری 10 میلیون تومانی این امکان وجود دارد که فروشندگان، کالای خارجی را به مشتریان عرضه کنند اما بابت آن، فاکتور فروش محصول ایرانی صادر کنند. در این طرح هیچ الزامی وجود ندارد که نمایندگی‌های معرفی‌شده برای عرضه کالا فقط نماینده فروش کالای ایرانی باشند.

 

تصویر احمدی نژاد بر پیراهن صهیونیست ها!

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کند زنان نظامی رژیم صهیونیستی پیراهن‌هایی با عکس محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشور پوشیده‌اند با این عنوان که: «دختران جوان در یونیفورم ارتش اسرائیل تی‌شرت‌هایی با عکس محمود احمدی نژاد پوشیدند تا نشان دهند هر چند دو دولت دشمن دیرینه باشند اما مردم معمولی کشورها می‌توانند با چنین حرکاتی روابط کشورها را سامان دهند».تصاویر و ادعای فوق صحت ندارد و جعلی است چرا که پیش از این تصاویر فوق با عنوان تصاویری از زنان نظامی ارتش اسرائیل منتشر شده است؛ تصاویر اصلی را در زیر مشاهده می‌کنید که هیچ طرحی بروی لباس ها درج نشده است:

 

 

تعبیر عجیب سردار نقدی در مورد تعداد کشته های امریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رئیس‌جمهور آمریکا، چند هفته پیش در یک سخنرانی و مصاحبه اعلام کرد از سال ۲۰۰۱ تا امروز ۴۰۰ هزار نفر در آمریکا با شلیک گلوله از پای درآمده‌اند. این تعداد معادل جمعیت کشوری مثل بحرین است.

 

نظر مطهری درباره اردوهای مختلط

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها گفت: اگر ضوابط شرعی در کنسرت‌هایی که در دانشگاه‌‌ها برگزار می‌شود رعایت شود، برگزاری این مراسم اشکالی ندارد.وی ادامه داد: موسیقی و موزیک کنسرت‌هایی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود نباید حرام و غنایی باشد.مطهری تاکید کرد: اگر موسیقی حرام نباشد و همچنین رفتارهایی که در خود کنسرت انجام می‌شود خلاف شرع نباشند و موازین شرعی رعایت شود، برگزاری کنسرت در دانشگاه اشکالی ندارد. این نماینده مجلس در رابطه با برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها گفت: برگزاری اردوهای مختلط اشکال دارد و خوب نیست و نباید در دانشگاه چنین برنامه‌هایی برگزار شود.

 

اعضای ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شهر تهران

محمدرضا عارف (رئیس بنیاد امید ایرانیان)، عبدالواحد موسوی لاری (رئیس شورای مشورتی اصلاح‌طلبان)، سیدحسین موسوی تبریزی (رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات)، حسین مرعشی (رئیس کارگروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان)، حسین کمالی (رئیس کارگروه تبیین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان)، محسن رهامی (رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان)، الهه کولایی و فخاری اعضای ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان شهر تهران را تشکیل می‌دهند.بر پایه این خبر، پیش از اینکه محسن رهامی ریاست کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاست‌‌گذاری اصلاح طلبان را برعهده بگیرد مرتضی حاجی این سمت را بر عهده داشت.

 

برای انتخابات مطیع شورای فقها خواهیم بود

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامیگفت: حزب موتلفه در پی دستیابی به وحدت حداکثری در جبهه اصولگرایی است و در این زمینه با آقای لاریجانی نیز وارد مذاکره شده‌ایم و در نهایت مطیع نظرات شورای فقها خواهیم بود.وی درباره برگزاری جلسات هشت نفره اصولگرایان ( حبیبی، فدایی، آقاتهرانی، محصولی، باهنر، زاکانی، بادامچیان و حداد عادل) با بیان این‌که «جلساتی از این دست در گذشته نیز با رها برگزار شده و در آینده نیز برگزار خواهد شد» اظهار کرد: این جلسه هشت نفره، یک جلسه مشورتی بوده که برای رسیدن به وحدت یکپارچه در جریان اصولگرایی برگزار خواهد شد.

 

شرکت در انتخابات واجب کفایی است

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: امیدوارم در انتخابات پیش رو افراد موجهی کاندیدا شوند که دیگر این مسوولیت از دوش ما برداشته شود.وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات واجب کفایی است و معنای کفایی این است که اگر افراد دارای کفایت به اندازه کافی در صحنه باشند وظیفه از دوش آدم برداشته می‌شود.قاضی‌زاده همچنین تصریح کرد: جبهه‌ پایداری نیز حتما در انتخابات ورود پیدا می‌کند و کاندیداهای موردعلاقه خود را ارائه خواهد کرد.

 

احساس اسلام‌شناس‌آمریکایی به نامه رهبری

به دنبال انتشار دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی، یک اسلام‌شناس مسلمان آمریکایی احساس خود را از انتشار دومین نامه رهبر ایران بیان کرد.کوین برت در بخشی از گفت‌وگوی خود با مشرق‌نیوز، در پاسخ به پرسشی درباره احساس خود از خواندن نامه دوم رهبر ایران به جوانان غرب گفت: بسیار خوشحال شدم که رهبر ایران دوباره برای زمینه‌سازی یک گفت‌وگوی صادقانه درباره سرچشمه اصلی تروریسمی که بار دیگر در پاریس شاهد آن بودیم، اقدام به برقراری ارتباط با جوانان غربی کرده است. نامه اول رهبر در ماه ژانویه، به عقیده من یک شاهکار بود برای ایجاد نتیجه‌ای مثبت از یک وضعیت بد.او افزود: آن وضعیت بد که هنوز هم هست، این است که حملات تروریستی نظیر آنچه در پاریس رخ داد، نتیجه سیاست‌های دولت‌های غربی هستند. همین دولت‌ها هستند که افراطی‌گری در جهان اسلام را پرورش می‌دهند تا منجر به پیدایش گروه‌هایی مانند داعش شود و سپس آن گروه‌ها را آموزش می‌دهند و از آن‌ها حمایت می‌کنند. به عنوان مثال، داعش توسط متحدان غرب در منطقه ایجاد شد تا بتواند دولت بشار اسد را سرنگون کند.

 

دفاع خیابانی از ماجرای «ایرانکوویچ»

جواد خیابانی می‌گوید که «ایرانکوویچ» را از عمد به کار برده و گاف نبوده است.به گزارش «ورزش سه»، این گزارشگر فوتبال در رابطه با اتفاقات مربوط به این روزها و البته شایعه خداحافظی‌اش می‌گوید:من هم امروز این خبر را از دوستانم شنیدم. متاسفانه باید بگویم صد در صد اشتباه است. می‌گویم متاسفانه به این دلیل که هر رسانه‌ای یک رسالتی دارد، قطعا این رسالت نشر خبر کذب نخواهد بود. کسی که در رسانه کار می‌کند باید کارشناس باشد. در اینگونه اخبار و اتفاقات نه تنها رنگ و روی هیچ کارشناسی را نمی‌بینیم که باید بگویم به راحتی باعث پدیدار شدن ژورنالیسم زرد می‌شود.مگر در گزارشگری خداحافظی داریم؟ کسی که گزارش می‌کند و گزارشگری در تار و پود زندگی‌اش و اصلا تمام زندگی اوست چطور می‌شود که تصمیم می‌گیرد خداحافظی کند؟ دوستان انتظار دارند یک چنین کسی بیاید و کفش‌هایش را آویزان کند؟ هنوز حنجره من از کار نیفتاده است و این را بدانید تا زمانی که صدای من در می‌آید گزارش می‌کنم. من در حال حاضر مشغول زندگی‌ام هستم و زندگی من هم همین گزارشگری است بنابراین ترجیح می‌دهم به رسالت خود بپردازم و برای مردم انجام وظیفه کنم. اصلا شاید من بخواهم به دلیل اینکه برانکو سال‌های زیادی در ایران بوده به طنز به او بگویم ایرانکوویچ. چه ایرادی دارد؟ متاسفم برای آنهایی که فرق بین طنز و جدی را نمی‌فهمند. یعنی من با این همه سال سابقه، نام درست این مربی را نمی‌دانم؟ باز هم اگر آن لحظه پیش بیاید، باز هم همان واژه را می‌گویم. یادم می‌آید زمانی که تیم ملی به جام جهانی رفت، روزنامه‌ای تیتر زد برانکو ایرانکوویچ. به نظر من تیتر بسیار جذاب و خلاقانه‌ای بود. در این بازی هم به دلیلی که گفتم نام وی را اینطور اطلاق کردم اما نمی‌دانم چرا بعضی‌ها احساس کردند که می‌توانند از آن سوءاستفاده کنند.

 

تحریف جدید در سریال معمای شاه

سریال معمای شاه علاوه بر خطاهای فراوان تاریخی و نگاه جانبدارانه، حتی ظاهر ماجرا را هم رعایت نکرده است و پیرمردی بالای 65 و 70 سال را به جای روح‌الله خالقی 35 ساله به خورد تماشاگر داده است.سید ابوالحسن مختاباد در خبرآنلاین نوشته است: اخیراً بر حسب تصادف بخشی از قسمت چهارم سریال معما را در جایی می‌دیدیم که یکی از دوستان گفت: «آقای مختاباد، روح‌الله خالقی!» این توجه را هم از آن جهت داده بود که می‌دانست من کتابی درباره آن شادروان و زندگی‌اش نوشتم.به همین دلیل شاید فکر می‌کرد که من حساسم که بدانم برای نخستین‌بار در تاریخ موسیقی ایران چه کسی نقش روح‌الله خالقی را بازی کرده و چگونه؟ و البته که حساسیت او به‌جا بود. دقت کردم و متوجه شدم بازیگری که گریم او نشان می‌دهد بالای 60 سال است نقش روح‌الله خالقی را بازی می‌کند، تعجب کردم.فیلم، پیرمردی فرتوت را نشان می‌دهد که از دیدن نمایش بیرون آمده و در سرسرای سالن تئاتر عده‌ای تماشاگر دوره‌اش کرده‌اند در حالی که قد او از همه کوتاه‌تر است. سپس دیالوگی بین او (بازیگر نقش روح‌الله خالقی) و محمدرضا شریفی‌نیا و و سعید نیکپور و امیر یل ارجمند بعد از دیدن نمایش هملت برقرار می‌شود که از کار آقای خالقی تعریف و تمجیدی می‌کنند.اما مشکل در اینجاست که روح‌الله خالقی در آن تاریخ (سال 1320) بیش از 35 سال نداشت و قالب کردن مردی با گریم بالای 65 سال به جای خالقی عملاً نوعی دیگر از تحریف تاریخ است که به سراغ این سریال آمده است. ضمن آنکه روح‌الله خالقی فردی بلند‌قد بود و استفاده از هنرپیشه‌ای کوتاه‌قد به جای او هم باز تحریفی دیگر است.

 

نمیگذاریم آب خوش خوش از گلوی دولت پایین رود!

استاندار سمنان گفت: برخی در مجلس به خود من گفته‌اند که ما نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی دولت پایین برود بنابراین این افراد دغدغه و دلواپسی نفوذ ندارند بلکه خود را به دغدغه و دلواپسی می‌زنند. محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که مجلس نهم چه کمبودهایی دارد که باید در مجلس دهم برطرف شود، گفت: بحث انتخابات در تهران هنوز خفته است٬ اما در اطراف تهران این‌طور نیست. در روستاها و شهرهای حاشیه‌ تهران خیلی‌ها به انتخابات دل بستند لذا به زودی یخ تهران برای انتخابات باز خواهد شد.استاندار سمنان افزود: حرف مردم و انتظارات آنها این است که می‌گویند با رای خود دولت را تشکیل‌ داده‌اند و می‌خواهند مجموعه دیگری را به نام مجلس تشکیل دهند انتظار مردم از مجلس این است که یاری‌رسان دولت باشد چون می‌دانند وقتی دولت و مجلس با یکدیگر همراه و همدل باشند امکان باز شدن گره‌های کشور وجود دارد.

 

تخلف سازمان انرژی اتمی آری یا خیر؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کماکان منتظریم که پرونده PMD بسته شود و پس از آن در چارچوب تعهداتی که در برجام داریم، عمل کنیم.عباسعلی منصوری‌آرانی در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص بازید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تاسیسات هسته‌ای نطنز، اظهار داشت: بنابر آن‌چه در مجلس مقرر شد، جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از تاسیسات هسته‌ای نطنز بازدیدی به عمل آوردیم که ضمن بررسی روند کار، از فعال‌بودن سانتریفیوژ‌ها مطمئن بشویم.وی افزود: بنابر مشاهدات ما حدود ۶۰۰۰ سانتریفیوژ غیرفعال جمع‌آوری شده‌ و فعالیت‌ها در چارچوب‌هایی که مشخص شده ادامه دارد و برخی شایعه‌هایی که درمورد تخلف‌های سازمان انرژی اتمی مطرح شده، صحت ندارد و این سازمان کاملاً بر اقدام‌ها اشراف دارد.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: علی‌القاعده و در صورت عملی شدن تعهدات طرف مقابل، با ۵۰۶۰ سانتریفیوژ در نطنز و ۱۰۴۴ سانتریفیوژ در فردو به فعالیت‌های خود ادامه خواهیم داد، البته در حال حاضر تا رسیدن به تعداد ۵۰۶۰ سانترفیوژ در نطنز فاصله داریم، اما مقدمات لازم در این خصوص نیز در دست انجام است و درصورتی بسته‌شدن کامل پرونده PMD این مسئله را در روز معین، محقق خواهیم ساخت.

 

تحریف خاطره از امام درباره سفارت امریکا

محسن رفیق‌دوست می‌گوید که خاطره‌اش درباره سفارت آمریکا در ایران را تحریف معنایی کرده‌اند و او به‌هیچ‌وجه چنین منظوری نداشته است که باید روابط با آمریکا از سر گرفته شود. محسن رفیق‌دوست در این بخش از مصاحبه خود با تسنیم با اشاره به مطلبی که از وی درباره سفارت آمریکا نقل شده است، اظهار داشت: این مطلب واقعیت دارد، زمانی که بنده وزیر سپاه شدم، مکان مناسبی برای وزارتخانه پیدا نکردم، بنابراین به این نتیجه رسیدم که وزارتخانه سپاه را در سفارت آمریکا و یا لانه جاسوسی تشکیل دهم که به همین دلیل به جماران رفتم و ملاقاتی با حاج احمد آقای خمینی داشتم و از او خواستم که در این باره از امام(ره) سؤال کند، وقتی حاج احمد آقا از نزد امام(ره) برگشت با خنده به بنده گفت: "شما بیا و خودت در این باره از امام سؤال کن!"، نزد امام رفتم و درخواستم را مطرح کردم، ایشان به بنده گفتند: "برای چه می‌خواهی به آنجا (سفارت سابق آمریکا) بروی؟ مگر ما قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟".رفیق‌دوست در ادامه با اشاره به تحریف معنایی این خاطره خود توسط برخی رسانه‌ها، تأکید کرد: برخی با برداشت غلط، این خاطره من را به‌عنوان لزوم بازگشایی سفارت آمریکا در ایران در زمان فعلی معنا کردند در حالی که به هیچ وجه این‌طور نیست و این حرف من دلیلی بر این نیست که اگر آمریکا آدم نشود، باز هم باید با او مذاکره کنیم.وی در ادامه سخنان خود با اشاره به خاطره دیگری درباره موضوع دشمنی آمریکا با ایران به‌نقل از محمدجواد لاریجانی، گفت: مثال دیگر که شاهد آن زنده است، آقای محمدجواد لاریجانی است که در آن زمان [معاون] وزیر امور خارجه بود و بنده نیز وزیر سپاه بودم. ایشان برای ملاقات با بنده و انجام کاری به وزارت سپاه آمد و گفت: "سفیر سوئیس (حافظ منافع آمریکا در ایران) به دیدار من آمد و از او پرسیدم که ریشه دشمنی آمریکا با ایران در کجاست و تا چه‌زمانی ادامه دارد، او (سفیر سوئیس) پاسخ داد: «واقعیت این است که شما با انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را شکسته‌اید و تا آمریکا هیمنه شما را نشکند، شما را‌‌ رها نمی‌کند»".

 

جلسه چهارجانبه نشست موردی بود

محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اشاره به برگزاری جلسات چهارگانه با حضور ولایتی، لاریجانی، مقتدایی و ناطق نوری اظهارداشت: جلسات مشترک چهارگانه میان این افراد "ائتلافی" نیست همانطور که چند نفر از این افراد موضوع ائتلاف را تکذیب کرده و گفته‌اند که این جلسات پایه ائتلاف نیست و قرار نیست به یک جریان تبدیل شود.وی در ادامه افزود: برگزاری جلسات مختلف اصولگرایی یک نقطه مشترک دارد و آن هم تلاش برای دستیابی به وحدت است، لذا هیچ‌کدام از این گروه‌ها و جلسات محور ائتلاف نیستند.باهنر اظهارداشت: هدف از برگزاری این جلسات، دستیابی به وحدت حداکثری و تعیین چگونگی تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایی است.

روایت یار قدیمی از شغل جدید احمدی نژاد

بهمن شریف زاده، روحانی نزدیک به احمدی نژاد معتقد است که رئیس دولت های نهم و دهم فعلا بنای ورود به سیاست ندارد. او تاکید می کند: احمدی نژاد قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد، مجلس و ریاست جمهوری را که می دانم ندارد اما معلوم نیست بعدا هم نداشته باشد.شریف زاده اما کمی درباره این روزهای احمدی نژاد می گوید و اشاره می کند که اکنون احمدی نژاد به بازخوانی آرمانهای امام خمینی (ره) به صورت مستمر مشغول بوده و این بازخوانی را با هدف قرار گرفتن در مسیر انقلاب انجام می دهد و اینطور نیست که بی هدف کاری را انجام دهد.او می گوید البته این مطالعه تنها فعالیتی نیست که رییس دولت نهم و دهم امروزه پیش گرفته و احمدی نژاد در کنار این کار به بررسی و کشف ترفندهای نفوذ استکبار مشغول است و می توان گفت نشان دادن تاکتیهای استکبار جهانی را پیش گرفته اند. برای این مهم هم هدفی وجود دارد و الان دوستان احمدی نزاد با هم می نشینند و از ارمانهای امام خمینی می گویند تا با مرور این آرمانها یادآوری کنند گه چطور می شود جلوی خروج انقلاب از مسیرش را گرفت.

حکم عجیب داعش در مورد فوتبال

گروه تروریستی داعش در اقدامی جدید طرفداران فوتبال را از پوشیدن پیراهن باشگاه‌های بزرگ فوتبال جهان از جمله منچستر یونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و میلان منع کرد و آن را حرام خوانده و اعلام کرد مجازات متخلفان اعم از زن و مرد 80 ضربه شلاق است.داعش با پخش بروشورهایی در استان رقه سوریه، ساکنان منطقه را از ارتکاب این جرائم بر حذر داشت.همچنین این گروه افراطی پوشیدن لباس‌هایی که بر روی آنها اصطلاحات مسیحی مثل صلیب، انجیل و یا کشیش و دیگر شعارها نوشته شده را ممنوع اعلام کرد.

 

جاسوس‌های دستگیر شده اعترافاتی کرده‌اند

حجت الاسلام احمد خاتمی گفت: کسانی که خط درست را دنبال می‌کنند کسی به سراغشان نمی‌آید. مشخص است که این‌ها که نفوذی دشمن هستند یا از دشمن پول گرفته‌اند کما اینکه همین جاسوس‌های دستگیر شده اعترافاتی هم کرده اند، باید بهراسند و نگران باشند، اما آن‌ها که خط‌شان سالم است جای نگرانی ندارند.

 

تحریم پوتین به فوتبال هم رسید

به دنبال تحریم ترکیه در بازار روسیه، باشگاه‌های روسی از خرید بازیکنان ترکیه منع شدند.به گزارش ایلنا، تنش‌های سیاسی جدید دو کشور روسیه و ترکیه به عرصه فوتبال هم کشیده شد و با دستور دولت روسیه، بازیکنان ترکیه امکان راه‌یابی به لیگ فوتبال روسیه را در نقل و انتقالات زمستانی از دست دادند.در حالی که دولت ترکیه حاضر نشد از ساقط کردن یک هواپیمای جنگی روسی در مرز سوریه عذرخواهی کند و در نتیجه این حادثه یک خلبان روسی جان خود را از دست داد، دولت پوتین تحریم‌های اقتصادی علیه ترکیه را اعمال کرد. این تحریم‌ها اکنون به سرعت گسترش پیدا کرده و به عرصه فوتبال نیز کشیده شده است.به دنبال این تحریم‌های اقتصادی، ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه اعلام کرد با توجه به در پیش بودن نقل و انتقالات زمستانی، به خدمت گرفتن بازیکنانی از ترکیه امکان پذیر نخواهد بود.در عین حال این تصمیم شامل حال بازیکنان حاضر نمی‌شود و آن دسته از بازیکنان ترکیه که اکنون در حال بازی در لیگ روسیه هستند، می‌توانند به کارشان ادامه دهند.

عمده یارانه مطبوعات به مفسدین می‌رسد!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: الان مفسد اقتصادی هست که یک شبکه رسانه ای در اختیار دارد. این شخص چندین روزنامه، ماهنامه و هفته نامه دارد هیچ مشکلی هم برای اداره آن ندارد. خب این جریان ثروت های بادآورده فراوان دارد و از طرفی هم چون به اسم بخش خصوصی ثبت کردند، دولت و وزارت ارشاد هم عمده یارانه مطبوعاتی را به همین افراد و مفسدین اقتصادی و خانواده های ویژه می‌دهد.

 

وزارت کشاورزی یا وزارت کشتارورزی!

به گزارش «نسیم»، چند روزی است که از معدوم سازی 1700 تن سیب زمینی توسط دولت می گذرد؛ این اقدام واکنش های بسیاری را به خود جلب کرد و روزنامه های مختلف با تیترهای گوناگون به آن پرداختند.اما در این میان اقدام یک تشکل دانشجویی در دانشگاه تهران در اقدامی با روبان سیاه بر گردن سیب زمینی ها و با عنوان:طبق اخبار اعلام شده از وزارت کشتارورزی 1700 تن از سیب زمینی به منظور حفظ ارزش بازماندگان توسط دولت تدبیر قتل عام شدند»نسبت به این موضوع واکنش نشان داد که در ادامه تصویری از این اقدام را می بینید:

بسته خبری تابناک؛

تعجب یک نماینده از صبوری قاضی دادگاه زنجانی

امیرعباس سلطانی با اشاره به حواشی پرونده بابک زنجانی، گفت: بابک زنجانی باید در چارچوب کیفرخواست صحبت کند ولی رویه فرار رو به جلو را آغاز کرده و بدون ارائه ادله و مدارک لازم، رو تهمت‌زدن و توهین آورده‌ است.سلطانی تصریح کرد: معتقدیم زنجانی جزئی از یک مافیا است و وقتی این‌گونه صحبت می‌کند، قطعاً مافیای قوی پشت سر او قرار دارد که اینگونه جسورانه سخن می‌گوید.وی ادامه داد: ظاهراً در این پرونده جای متهم و شاکی عوض شده است. بنده در دادگاه ایشان حضور پیدا کردم و می‌بینم با اعتماد به نفس صحبت می‌کند؛ این سخنان سراسر تهمت و توهین است و بنده از صبوری آقای قاضی تعجب می‌کنم.

گربه انتحاری در اینستاگرام بعیدی‌نژاد

حمید بعیدی نژاد با انتشار تصویری در اینستاگرام از گربه ای که به دست گروه تروریستی داعش مسلح شده است گفته که هر بار از شیوه ای بی رحمانه تر برای ترور و شکنجه افراد بی گناه استفاده می کند.وی نوشت: متاسفانه داعش از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند.

بسته خبری تابناک؛

مرگ 8 نفر در کرمان به دلیل آنفولانزای خوکی

8نفر در استان کرمان در یک ماه اخیر به دلیل بیماری آنفولانزای خوکی فوت کرده اند.معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهر کرمان، 4 نفر در اثر این بیماری و 4 نفر در مابقی شهرستان های استان کرمان متاسفانه در اثر بیماری آنفولانزای خوکی فوت کرده اند.دکتر "نوذر نخعی" در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب که 8 نفر در استان کرمان به علت بیماری آنفولانزای خوکی فوت کرده‌اند، گفت: بیماری آنفولانزای خوکی از حدود یک ماه پیش در کرمان آغاز شده است و در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهر کرمان 4 نفر و 4 نفر در مابقی شهرستان‌های استان کرمان متاسفانه در اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

امتیاز اروپا به ترکیه در مقابل کاهش عبور مهاجران

ترکیه و اتحادیه اروپا درباره نحوه کند کردن جریان مهاجران، به توافق رسیده‌اند.به گزارش بی بی سی، طبق این توافق، ترکیه 3 میلیارد یورو و برخی مشوق‌های سیاسی دریافت می‌کند تا در ازای آن، کنترل مرزهایش را افزایش دهد و پناه‌جویان کنونی را در خاک خود نگه دارد.از جمله مشوق‌های سیاسی این که گفت‌وگوها درباره پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا از سر گرفته شود.احمد داود اوغلو، نخست‌وزیر ترکیه، پس از سرگرفتن این توافق گفت که این یک "روز تاریخی" در روابط کشورش با اتحادیه اروپا بوده است.

پول چین وارد فهرست ارزهای ذخیره‌ای جهان می‌شود

قرار است صندوق بین‌المللی پول امروز (دوشنبه ۳۰ دسامبر) یوان، پول رسمی چین را وارد فهرست ارزهای ذخیره‌ای جهانی کند.به گزارش بی بی سی، دولت چین سال‌هاست که تلاش می‌کند واحد پولی این کشور به عنوان ارزی معتبر به سیستم‌های مالی جهانی راه پیدا کند و در مبادلات بین‌المللی استفاده شود.اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که برای وارد شدن یوان به این فهرست، دولت چین باید در خصوص بازارهای مالی خود و کنترل بهای یوان شفاف‌تر عمل کند.در حال حاضر دلارهای آمریکا، استرالیا و کانادا، پوند بریتانیا، یورو، ین ژاپن و فرانک سوئیس فهرست ارزهای ذخیره را تشکیل می‌دهند که در معاملات بین‌المللی استفاده می‌شود.ذخیره ارزی بانک‌های مرکزی دولت‌ها را ارزهای این فهرست تشکیل می‌دهند.چین به عنوان بزرگترین صادرکننده جهان در بسیاری از معاملات بین‌المللی خود مجبور است، بهای کالای صادراتی خود را به یکی از این ارزها دریافت و سپس تبدیل به یوان کند.یکی از دلایلی که تاکنون چین نتوانسته پول رسمی خود را به ارزی جهانی تبدیل کند، تفاوت آن با ارزهای دیگر در تعیین ارزش آن در بازارهای جهانی بوده است.

 

رشته امام شناسی در دانشگاه ها ایجاد شود

حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زاییرئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مطالعه در مورد اندیشه و آثار امام خمینی (س) باید به صورت روشمند انجام شود، پیشنهاد رشته ای به نام «امام شناسی» در دانشگاه های کشور را داد و اظهار کرد: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) می تواند متکفل این امر شود. البته وقتی کسی می خواهد مکتب امام و یا نظریه امام در بابی را مطرح کند، باید مطمئن باشیم که تحقیق لازم را انجام داده و علاوه بر آن به مبانی نیز اشراف دارد.

 

شهادت یک فرمانده گردان سپاه کرج در سوریه

شهرستان کرج شهیدی دیگر را تقدیم حرم اهل بیت(ع) کرد.به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، شهید «عبدالرشید رشوند» به لشکر شهدای مدافع حرم پیوست این مجاهد شهید در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقام والای شهادت نائل شد.شهید عبدالرشید رشوند در جبهه های سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در مبارزه با نیروهای تکفیری به شهادت رسید پیکر پاک این شهید امروز وارد کشور می شود.این شهید والامقام فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان کرج بود. از وی دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.در پایان گفتنی است؛ مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار روز چهارشنبه یازدهم آذرماه برگزار می شود.

 

جدایی اعتدالگرایان از اصلاح‌طلبان دروغ سال است

غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه به روزنامه افتاب یزد می گوید: اگر در هفته سوم تیر 84 میان اصلاح‌طلبان و اعتدال، ائتلاف شکل گرفته بود، از سال 92، اصلاحات و اعتدال فراتر از ائتلاف گام برداشتند و یک اتحاد را تشکیل دادند. انصراف تاریخی دکتر عارف در نهایت فروتنی و تواضع درانتخابات 92، همیشه در حافظه کشور خواهد ماند. از آنجا که معتقدیم نظام در مرحله استقرار است می‌بایست نگاه عقلانی بر سیاست خارجی و داخلی ایران داشته باشیم. فکر می‌کنیم که دایره اعتدال باید گسترش بیابد. می‌خواهم به کسانی که عدم حضور حزب اعتدال و توسعه در ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان را بهانه‌ای برای اختلاف سیاسی این دو جناح قرار داده‌اند بگویم که دروغ هم حدی دارد. آنهایی که می‌گویند میان دولت و حامیان آن یعنی اعتدال و اصلاحات اختلافی افتاده است بزرگترین دروغ سال را گفته‌اند. اصلاح‌طلبان و حامیان دولت یکی هستند و از هم جدا نمی شوند.

 

دو مدیر باشگاهی که به حق پخش خیانت کردند

اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا همیشه مشکلات حق‌ پخش گفته می‌شود، اما راهی برای حال آن وجود ندارد، گفت:«حل این مسئله نیاز به قانون دارد. در زمان ریاست محسن صفایی‌فراهانی در فدراسیون فوتبال، وارد مرحله‌ای شده بودیم که حق پخش در حال حل شدن بود، اما دو مدیر وقت باشگاهی لابی کردند و مسئله حق‌ پخش وتو شد.مشکل حق‌پخش موضوعی نیست که دو دستگاه (فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما) بخواهند با مذاکره آن را حل کنند و این موضوع به این شکل حل شدنی نیست. مشکل هم از صداوسیما نیست، بلکه این مشکل بزرگ باید به صورت ملی حل شود. همه باید کمک کنند‌ تا در خصوص حق‌پخش تلویزیونی تصمیم‌گیری کنیم. اکنون شاهد این هستیم که بازیکنان فوتبال ما مرتب به لیگ‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌روند. دلیل این کار این است که منابع لازم در کشور ما نیست

احمدی‌نژاد هم در حصر بود، اعتراض می‌کردم

علی مطهری در پاسخ به این سوال که چرا شما از سران فتنه دفاع می کنید، گفت: حرف من این است که در کشور نباید کاری خلاف قانون اساسی صورت گیرد. حبس یا حصر بدون حکم قضایی خلاف قانون اساسی است. اگر درباره آقای احمدی نژاد هم اتفاق می افتاد من اعتراض می کردم. علاوه براین، حوادث سال ٨٨ سه ریشه داشت، یکی اشتباهات برخی نهادهای حکومتی، دوم شیطنت های آقای احمدی نژاد و سوم عدم تمکین به قانون آن دو نفر و طولانی کردن اعتراضات. باید به هر ٣ عامل رسیدگی شود نه اینکه تمام تقصیرات را به گردن آن دو نفر بیاندازیم و آنها را به آمریکا و اسرائیل متصل کنیم.

شاه عربستان حکم اعدام شیخ نمر را امضا نکرد

شیخ مهدی الصمیدعی امروز دوشنبه فاش ساخت: سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان ضمن موافقت با درخواست میانجیگیری من در خصوص لغو حکم اعدام شیخ نمر ،از امضای حکم اعدام شیخ نمر روحانی مبارز و مخالف آل سعود خودداری کرد. به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری عراقی المعلومه، الصمیدعی در مصاحبه با این رسانه گفت: طرف های سیاسی ودینی در عراق وخارج آن از وی خواستند که برای جلوگیری از اجرای حکم اعدام شیخ نمر که اخیرا توسط دادگاه های عربستان تصویب شده بود میانجیگری کند. الصمیدعی افزود: من از شاه عربستان خواستم شیخ نمر را عفو کند تا اینکه ایشان علاوه بر حمایت از طرح آشتی در عراق، پیام آور صلح نیز باشند. وی تاکید کرد: شاه عربستان از امضای حکم اعدام شیخ نمر خودداری کرد وما منتظر صدور حکم عفو هستیم

صدای استاندار تهران تقلید شده بود

حسین هاشمی استاندار تهران صبح امروز در همایش منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان تهران، البرز، قم و سمنان که صبح امروز در مجتمع فرهنگی ورزشی صدا و سیما برگزار شد، درباره نقش هیئت‌های اجرایی در امر انتخابات، با اشاره به سخنرانی خود در یکی از مناطق برای کاندیداتوری مجلس گفت: در حین انتخابات منطقه‌ای را برای سخنرانی هماهنگ کرده بودم، اما وقتی به آنجا رفتم، برایم تعجب‌آور بود که منطقه‌ای که می‌دانستم 90 درصد به من رای می‌دهند، هیچ‌کس نیامده بود؛ وقتی علت را جویا شدم فهمیدم که فردی ساعت 8 صبح با تقلید صدای من تماس گرفته و گفته که مشکلی برایم پیش آمده و نمی‌توانم سخنرانی کنم. یا در جای دیگر با تقلید صدای من اعلام کردند که به آنجا می‌روم و وقتی مردم جمع شده بودند، به مردم گفتند که من نمی‌آیم که موجب بی‌اعتمادی مردم شد، لذا فرمانداران، بخشداران و استانداران باید شگردهای انتخاباتی را بشناسند تا تحت تاثیر قرار نگیرند.

داعش از برهم خوردن سخنرانی ها سود می برد

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث صورت گرفته در سخنرانی خانم آذر منصوری در یاسوج و مصطفی کواکبیان در اندیمشک و موارد مشابه دیگر تاکید کرد این درست نیست که سخنرانی‌ها مرتب تعطیل شود و وزارت کشور در آستانه انتخابات مجلس باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشد. وی تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد سخنرانی‌هایی که مجوز وزارت کشور و فرمانداری دارند را تعطیل کند یا در آن اغتشاش ایجاد کند٬ اما افرادی به ظاهر خودسر که ماهیت واقعیت آنها مشخص نیست این سخنرانی‌ها را به هم می‌زند. به گزارش ایلنا، آیت الله موسوی تبریزی خاطرنشان کرد: اگر افتخار می‌کنیم که ایران یک کشور باثبات در منطقه است این رفتار‌ها جز ایجاد هرج و مرج در کشور نتیجه دیگری نخواهد داشت و تنها کسی که از این فضا سود می‌برد داعش و مخالفان نظام هستندف لذا دخالت وزارت کشور در این مسئله ضروری است.

استراتژی حزب اصلاح طلب برای رقابت های انتخاباتی

علی شکوری‌راددبیر کل حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به ضرورت وجود آرامش در رقابت‌های انتخاباتی و نقش جریان‌های سیاسی و نهادهای رسمی نظام برای دستیابی به این هدف گفت: اصلاح طلبان به استراتژی آرامش فعال نیازمند هستند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با بیان این‌که «انتخابات عرصه‌ رقابت است و جناح‌های سیاسی باید حقوق همدیگر را به رسمیت بشناسند» گفت: هر جناحی همانطور که برای خود حق مشارکت سیاسی قائل است، باید برای جناح‌ رقیب نیز حق مشارکت قائل شود اما مشکل کشور ما که یک مشکل فرهنگی است، این است که یک جناح خود را معادل نظام می‌داند و طرف مقابل را ضد نظام وانمود کرده و همه تلاش خود را می‌کند تا حقوق اولیه طرف مقابل از جمله برگزاری میتینگ‌ و سخنرانی‌ را سلب کند. به گزارش ایسنا، وی همچنین گفت: جناح‌های سیاسی باید یکدیگر را به رسمیت بشناسند و بپذیرند که وارد رقابت انتخاباتی شده‌اند. اصول رقابت را رعایت کنند و به نتیجه رأی مردم تمکین کنند.

 

فروش اقساطی مسکن، طرحی برای پولدارها

به گزارش مهر، عضو هیات مدیره انبوه سازان مسکن گفته است: طرح فروش قسطی مسکن برای مشتریانی است که در طبقه متوسط و بالا قرار دارند و تا مدت ۵ تا ۷ سال بتوانند اقساط وام‌ ۱۰۰ میلیون تومانی را بازپرداخت کنند. ایرج رهبر درباره نرخ پیشنهادی سود از جانب انبوه‌سازان افزوده است: این سود ۲ درصد بیش از تورم است؛ به اضافه اینکه بانک مسکن ۴ درصد بابت تضمین کارمزد دریافت می‌کند. حال اگر وام ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵ ساله و با نرخ سود حدود ۲۰ درصد (نرخ تورم ۱۴ درصدی مورد تایید بانک مرکزی + ۲ درصد سود انبوه سازان + ۴ درصد کارمزد بانک مسکن) را محاسبه کنیم، مبلغ ماهانه اقساط ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان برای مدت ۶۰ ماه می‌شود. به عبارت دیگر، وام ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه و با نرخ سود حدود ۲۰ درصدی برای متقاضیان در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان ( ۱۰۰ میلیون تومان اصل وام + ۱۰۰ میلیون تومان سود) تمام می‌شود.

دولت از اصلاح‌طلب‌ها فاصله بگیرد به مشکل می‌خورد

قائم مقام حزب اعتماد ملی خطاب به دولت گفت که اگر در انتخابات از اصلاح‌طلبان فاصله بگیرند، مشکل خواهند داشت. به گزارش تسنیم، رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: تصمیم حزب اعتدال و توسعه برای دادن لیست جدا از اصلاح طلبان را به صلاح دولت نمی‌دانم ولی بالاخره آنها به این جمع‌بندی رسیده‌اند و نظر آنها مهم است. وی افزوده است: باید تلاش کرد اگر با اصلاح‌طلبان به وحدت نمی‌رسند اختلافی هم با یکدیگر نداشته باشند و با آنها رقابت نکنند و در عمل وحدت داشته باشند و دوستانه و صمیمانه در انتخابات در کنار اصلاح‌طلبان حضور داشته باشند. بر اساس این گزارش، منتجب نیا قدرتمند‌ترین پشتوانه‌ دولت میان مردم و گرو‌ه‌های سیاسی را "جناح اصلاح‌طلب" دانسته و خطاب به دولت گفته است که اگر اصلاح‌طلب‌ها از دولت فاصله بگیرند برای دولت مشکل به وجود خواهد آمد، لذا به هیچ‌وجه نباید اجازه داد که فاصله‌ای بین اصلاح‌طلبان و دولت به وجود‌ بیاید.

 

واردات ۵۵۰۰ تن سیب‌زمینی در ۲٫۵ سال اخیر

در حالی که در سال جاری صدها تن سیب‌زمینی به بهانه نداشتن تقاضا در انبارها ماند و فاسد شد که به دفن آنها انجامید، آمارهای رسمی نشان می‌دهد طی ۲٫۵ سال اخیر بیش از ۵۵۰۰ تن سیب‌زمینی و مشتقات آن به کشور وارد شده است. به گزارش میدان ۷۲، بر اساس آمار گمرک، در ۷ ماه نخست امسال بیش از ۱٫۷ میلیون دلار صرف واردات ۹۲۰ تن مشتقات سیب‌زمینی همچون بذر، نشاسته و فلس سیب‌زمینی شده است. سال گذشته نیز بیش از ۲۵۰۰ تن سیب‌زمینی و مشتقات آن به کشور وارد شد که بیش از ۴٫۲ میلیون دلار هزینه دربر داشت. در سال ۱۳۹۲ نیز بیش از ۲۰۰۰ تن سیب‌زمینی و مشتقات آن به ارزش بیش از ۲٫۵ میلیون دلار به کشور وارد شد. در مجموع در ۲٫۵ سال اخیر بیش از ۵۵۰۰ تن سیب‌زمینی و مشتقات آن به ارزش حدودا ۸٫۵ میلیون دلار به کشور وارد شده است.

 

برادران نیکزاد می آیند

شنیده شده علی نیکزاد به همراه برادرش اکبر نیکزاد از حوزه های انتخاباتی مختلفی قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارند. به گزارش ۷۲، گفته می شود علی نیکزاد ثمرین، وزیر راه و شهرسازی احمدی‌نژاد، از حوزه انتخابیه رباط کریم و اکبر نیکزاد ثمرین از حوزه انتخابیه اردبیل که پیش از این استاندار آنجا بوده، در انتخابات آتی مجلس شرکت می کنند.

برخی نمایندگان از درد مردم خبر ندارند

مؤید حسینی‌صدر، نماینده مردم خوی در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، گفت: نمایندگان نباید به مردم دروغ بگویند و باید پیگیری مجدانه برای تأمین خواسته‌های مردم داشته باشند. البته مشکلات مردم بیشتر معطوف به اشتغال و معیشت است که در حوزه اختیارات دولت است؛ با این حال، نماینده باید به دولت فشار بیاورد تا فکری برای حل این مشکلات بکند. وی درباره مجلسی که باید در رأس امور باشد، گفت: مجلسی در رأس امور است که وامدار ملت و مردم باشد. هر نماینده‌ای وامدار اشخاص و جریان‌ها باشد دیگر نمی‌تواند در رأس امور باشد و به آحاد مردم تعلق داشته باشد.این نماینده مجلس درباره مجلس نهم ادامه داد: مجلس نهم نسبتا موفق بود چراکه در مسائل مهمی نظیر تأیید کابینه و رأی اعتماد به وزرا، برجام و اصلاح قوانین برای ایجاد انضباط مالی خوب عمل کرد. حسینی‌صدر اظهار کرد: البته اختلاف سلیقه‌‌هایی در این مجلس وجود دارد و برخی آن‌قدر آرمانگرایانه حرف می‌زنند که گویی از درد مردم خبر ندارند. با این حال، مجلس نهم توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

رونمایی از ماجرای حمله به یک نماینده مجلس

محمد دامادی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت می گوید: متاسفانه با تندروها که گروهی اندک و قانون‌گریز در کشور هستند، تاکنون برخورد قاطعی صورت نگرفته است. دامادی همچنین با اشاره به اتفاقی که برای خود وی در یکی از شهرهای مازندران رخ داد و کتکی که از تندروها خورده است، گفت: هیچ گاه این خاطره را فراموش نمی کنم. من از امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور وقت (محمود احمدی نژاد) بودم اما یک بار که قصد حضور در مراسم نماز جمعه قائم شهر را داشتم، در نزدیکی محل برگزاری این مراسم معنوی، عده ای با حمله فیزیکی با الفاظ بسیار رکیکی از من استقبال کردند که حتی دوست ندارم توهین های آن ها را دوباره بازگو کنم




:: موضوعات مرتبط: بسته ویژه خبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : سه شنبه 10 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');